Sizi seven bir insan sizin için neler yaptı ya da tanıdıklarınız ya da siz onlar için ne yaptınız neler yapmak istersiniz?
Korktuğu her şeyi karşısına alır yüzleşen, ufak bir an için ömrünü verebilen, ailesi izin vermediği halde gönlünün yönünü değiştirmeyen ve ailesini bırakıp sevdiğine giden, en yakın arkadaşını bırakıp sevdiğine giden kişi bunları göze almıştır sevdiği için...
Beni seven bir insan görmedim benim için bir şey yapan... ( Emrah hariç :) )
Ben sevdiklerime neler yaptım? hmm... Bunu yanıtlamak istemiyorum, özel :)
Sevdiğim için gecenin bir vakti bilmem kaç km araç kullanıp ellerimde çiçekler ve kalpli bir pastayla kapısına gittiğim ve yine sabahında işe döndüğüm bir anım var. Benim için yapan da oldu. 😂 bunu hissettiren çıkarsa insan yapıyor engel olamıyor kendine 😂
Bazen de hissettiğin halde yapmıyor yapamıyorsun. İşte o zaman pis koyuyor
Yapıyor ediyorsan görmeyen utansın 😂😂😂 demek ki başka birşey denemen gerek hepsini dene sonra umutlar tükendiğinde bırakırsın o zaman
Hahahahah 😂😂😂 öl o zaman
Vayyy iyi laf sokmuşsun bu konuda çok haklısın işte
Basit mi? 😂😂😂😂 laf sokmaya devam hakaret ediyorsun ama
Olsun ben sana hakaret etmeyi düşünmüyorum. Basit değilim çünkü
Ahaha peki senin dediğin olsun. Siber ortam ne de olsa ne görüyorsun, ne surat ifadesi, ses tonu ne başka bir durum. İnsan her türlü algılayabiliyor
Konu nedir? Önemli mi?
😂😂😂 böyle diyince daha çok merak ettim şimdi bekle
Hadi ekledim 😂😂😂 ne sorcaksan sor bakalım
seven insan eğer gerçekten seviyorsa yapabileceği herşeyi göze alır
Seven insan bağlanmayı göze alır. Sevmekten korkuyorum bu yuzden
Cevap
18Cevap
Ben her şeyi göze alırım. Abisi varsa dayak yerim ona yazan varsa kavga ederim. Kıskanırım.
Olmaz.
Sevgi deyince bile içim sıkılıyor. Umarım herkesin sevgi için yaptıkları değen biri olur. Yoksa benim gibi senelerini veren boşuna mücadele eden biri olursunuz. Olmuyor mu? Bırakın gitsin. 😕
Sevdiğim biri var ama kavuşmamız için hiç çaba göstermiyor sürekli ben çabalıyorum ailem istemedi ben ikna etim ama o şu an bu zamana kadar bana hiç bişi yapmadı biz 1 buçuk senedir beraberiz uzaktayız baya ama hiç çaba sarffetmiyor ne yapacam * bilmiyorum
İlkinde darbe aldım ama ginede pes etmedim yıkılmayacam dedim bu sefer daha kötü yıkıldım o yzuden de kismeye güvenim kalmadı tamamıyla korkuyorum artık birine aşık olmaktan
Herkes herşeyi yaptı fakat kımse hiçbirşeyi hak etmedi.
Sevmekten korkmam fakat sevmeyi istemiyorum, boş iş bunlar
Bu zamana kadar hiçbir şekilde aşktan korkmadım. Daha onun için bir şey yapamadım ama aklıma ne geliyorsa yapabilirim sanırım.
Sevince içimdeki canavar ortaya çıkıyo ona bakan rahatsız eden sırnaşan herkese saldırasım geliyo... o mutlu olmalı diyorum içimden...
Hic ask acisi cekmeme ragmen korkarim birine baglanmaktan ve bir kisi icin degerliysen cogu seyi yapar ama herseyi degil
Seviyorum dedi bir bok yapmadı bende hadi ordan i bastım. Sevmek istemiyorum artık hayır uzak olsun
sana böyle platformlarda sevgilimin yanında osursam sıçsam benden soğur mu çorabımın delik olduğunu görse beni sevmekten vazgeçer mi gibi saçma sapan sorular sordurmaz seven adam
Ben sevmekten korkarım şahsen çünkü sonunda mutlu olma veya olmama ihtimali var ben ölümü bile göze alırım ama karsidakini bilemem
Sevmekten aslq korkmadim korkmam da ama sevgimi hak etmeyen birini sevmekten korkarim ve bu hep basima gelmistir malesef
Beni seven kız gözleme yaptı daha ne olsun bende onun sevgisini boşa çıkarmadım hiç bir zaman ve gözleme sini yidim 😋
Fedakarlık lazım her iki taraf için zaten sevgide ne aldigin değil ne verebildigin önemli.
Hiç bir şeyi göze almam. Bizim Türk kızları şu prens bekleme hayalinden bir vazgeçmedi gitti. Tabi onları da pek suçlamamak gerek. ya dizi piyasası
Ölüm ölüm dediğin nedir ki gülüm. Ben senin için yaşamayı göze almışım
Sevmekten korkarim herseyi goze alirim ama buna degmesi gerek 😊
insanlara baglanmayin
ewet artık korkuyorum
Korkarım cok sevemem kimseyi
Her şeyi göze alır ama seven insan
seven insan mücadele eder
Herşeyi göze alır, korkmuyorum sevmekten.
Sevmekten korkmuyorum. Sevdiklerimden korkuyorum
Tum hayatimi bir kenara birakmayi goze aldim.
ölmeyi desem yalan söylemiş olurum tabiki :)
aşka inanmıyorum
Değecek ise herşeyi göze almalı
Artık korkuyorum..
Korkmam
Aşka tövbeliyim 😒
neler yapmazki
Sevmiyorum
korkar oldum
Korkarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar