KS'de göbek deliğinden çilek yemek istediğin biri var mı?

Tamda kahvaltı saati zeytin de iyi gider.
Ne bileyim üzüm, kiraz, vişne, erik falan da olabilir
KS'de göbek deliğinden çilek yemek istediğin biri var mı?



KS'de göbek deliğinden çilek yemek istediğin biri var mı?
Cevapla