Tamda kahvaltı saati zeytin de iyi gider.
Ne bileyim üzüm, kiraz, vişne, erik falan da olabilir

Ne bileyim üzüm, kiraz, vişne, erik falan da olabilir


Bunu ancak bir insan sevgilisiyle yapmak ister diye düşünüyorum
bal döksek yalasak olmaz mı kankeyto?
Yok ben çikolata sosu döküp yemek istiyorum😂
Problem orada şanslı kişi yok 😂
Direk "O" diye biri yok diyorum :D
Fısıldıyorum "öyle biri olursa söz sana söyleyeceğim " 😂
Cevap
32Cevap
Senin sorduğunu biliyordum yanda gördüm soruyu asdflklmn
Yer çekimsiz ortamda çilek yiyeyim ama muz tadı versin 😄
nasıl bir fantazi anlayışı yalnız düşününcede hoş geliyor göbek deliğineçikolata döküp yyalamak
mickey li eşofmanla olmazsa yemesin ama :D
Bnim mikili eşofmanım var biliomusun
İyi fikir😋 Gelirmiyim bilemedim ama😁
İşlerim var şehir dısındayım tatlım
Yooo ole düşünme :)))
Kiz git 😀 Tövbe tövbe..
Göbek değiliğin de soğan kırmak istediklerim var.
ewet war oda sensin... senin göbeğinden herşeyi yerim
Mandalina da serbest mi?
neydi o pembelinin adı yaaa
göbeğinde kahvaltı yaparım
Karabibeeerim vur kadehlere haydi içeelim...
Yine sen yine midemi bulandırdın :o
Hayir yok
Genelde erkekler kızlardan yer zaten 😁
@berna-20 neyi nereden biliyoruz?
Bende bişey unuttum diyordum
Ananas yiyebilirim 🤔
Cilek olsada yesem bosver birini 😋 sjdhd
göbek deliğinden çiğ köfte yesek olmaz mı
That click bait is so cute
bu nasil bir soru ya Allahim akil versin sana
@Dignity06
Niye göbek deliği anlatsana biraz
oha :D
Yok daha neler a q. :D
Anabahashhaha ege yaa 😂
Hani marjinal bizdik
Var, Birisi :P
Yok😕😕
Kim müsade ederse 😉
Hayır yok🙊
Bu havada :)
Senin göbeğinde mandalina yemek isterim
Yok ama olabilir
Malesef 😑
sacmasınız bossunuz
bboooeeaaaggg :l
Fantazi bak😄
sende mide yok mu
ıyyy iğrenç
Hayir.
varr
Hayır
hmmm
Var sen😁
ewet tabiki var
sen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar