Hangisini almadan cikmazsiniz arkadaslar 😀 #centroasktir
Centro
Patito sade
Patito ketcapli
Le cola
Le porta
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
pringles halt yemiş. Hem tadı daha güzel hem 1 pringles parasına 2 party alıyorsun. ben bir de buna bir dipsos hazırlıyorum yanına da kola...
https://i.hizliresim.com/6mOE9v.jpg
Bunların hiçbiri. Genelde fırına yetişip ekmek alamazsam Bim'e girip bir tane paket ekmek alıp çıkıyorum :)
hicbirini :D burda bim yok abi ya da bu olmadi o kadar fakriim ki abi bimden bile alisveris yapamiyorum :D
@AkmayaanRimel le iletisime gec hemen oraya bim yapsinlar 😀😀
😂😂😂😂
Yaparlar #bimheryerde 😀😀
Centro gofret tabiki 😂😂😂
Helal kanka agzinin tadini biliyosn baska ne aliyon😀😀
Sadece o😂
Kanka cok fakirsin 😀😀
Cevap
11Cevap
Cocuklugumun hindistan cevizli cikolatasi 😀😀 eskileri hatirlattin bana tesekkurler 😀😀
Hiç birini almayıp sadece su ve soda alıp çıkıyorum genellikle :D
Cok sey kaciriyosn 😀😀
Arada bir soslu fıstık alıyorum, Simbat kuru yemiş bir de :D
Oooo iyiymis onu koymayı unuttum bak 😀😀soslu fistik candir😀
Binden sakız birde diet mısır gevregi grisini alıyorum
yağlı gevrek.. ondaki lezzet hiçbir şeyde yok.. :)
Dimi yaaa 😀 cayla beraber süper 😀
Hollandwaffle 😍çok kalorili olabilir ama favorim
Kalori iyidir yaaa 😀kilo kac 😀
Meyveli yoğurt 😍😍😍😍
Hmm bimden aliyosn demi 😀aferin 😀
BİM'e girmiyorum genelde ŞOK ya da A-101'e giderim
Neden bime girmessn 😀
Bilmem hiç denk gelmedim ona :D
En son 5 xper gormustm seni sorumda 😀😀ne ara 9 oldn 😀😀
Azimle sıcan dağları deler 😂😂
Helal olsn 😀😀
😂😂😂
simbad kabak çekirdeği bide sakız
Market fişi
Lazım oluyor
Hicbiri sadece kuruyemisi alıyorum
rus salatası :p
Rus salatasi yok bimde: /
Atiyosn😀😀
Şu an hakaret ediyosn bana 😀😀
Eyvallah 😀😀
Browni😊😍
Intens mi 😀
Hiç birini
Sütlaç kefirix😄
@AkmayaanRimel görüyor musun ta çinde ki arkadasimiz bimden sutlac alıyor 😀😀
Oo guney koredesn demek 😀 her yerde var bim yaa 😀😀 do you like turkish kebap? 😀😀
O yeah :D Dou you like İstanbul 😀😀
Ooo very nice😀😀 do you like kumru 😀😀
Izmirin kumrusu yenmezmi yaaaa
Ne yiyosn peki 😀😀
Yemek cok mantikli evet 😀 bende yemiyosn sanmistim 😀😀
Rizkini guney korede bulmuşsn helal olsn😀
Sevmez olurmuym yaa dolapta var hatta 😀😀
Bimin değil ama anne sutlaci😀😀
Daha güzel hatta 😀
ketçaplı cips 😄
Sırma su.
Baska? 😀
biscolata mood
Afiyet olsn :)
patito cips
Helal :D
C sıkkı
Sadece cips icinmi gidiyosn 😀😀
Hıhı
Yanina le cola al 😀😀
topitanem
Cips.
Hicbiri 😀
hiçbiri
Su yok mu dedem
Bueno çikolata
teadona
Holland Caramel
Hiç birini almam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar