"Fatura değildir - Limit altı bildirimidir" ne oluyor?

Apartmandaki bir adama her ay elektrik faturası 0 tl geliyor ve alttada başlıkta belirttiğim bildiri yazılı. Nasıl oluyor ütü, televizyon, elektrikli süpürge kullanırken böyle birşey. Adam da k*rt zaten saatle mi oynamıştır acaba şikayet mi etsem iti
"Fatura değildir - Limit altı bildirimidir" ne oluyor?
Cevapla