
Şimdi ödev listesini, alışveriş listesini paylaşacak komik üyecikler de olacaktır. Hı hı biliyorum çok komiksiniz :)

Bunu unutma,
İlk kez Düştüğün zaman çok acıyacak canın. Diz kapakların hep kabuk bağlayacak. Ama sonrasında, düşmek o kadar da yakmayacak canını. Yüreğinin kabul bağlamayan yaralarına alıştığında aslında dizindeki yara izlerini görmeyeceksin bile.
Zaman her şeyin ilacı diye avutacaklar seni pekçok kez. Oysa zaman, seni yavaş yavaş zehirleyip avı çekerek ölmeni sağlayacak gizli bir zehir olacak eğer yüreğindeki acıları söküp atmazsan. Gün ve gün o acılar sarmaşık gibi kaplayacak yüreğini. Üzerinden zaman geçtikçe daha da derinleşecek yaraların izleri,
En çok da sevdiklerinin sözleri acıtacak yüreğini o yüzden en çok kendini sev ki kimse üzeresin seni. Bir de yapmadığın şeylerden ötürü yaşadığın pişmanlıklar yakacak yüreğini.
O yüzden, fırsat buldukça göster sevgini , sevdiklerine. Sevdiklerinle güzel anılar biriktirmek için fırsatlar yarat kendine. En çok da kendi kendine.
Bunu unutma,
Ben seni ne kadar çok seviyor olsam da kimse sevemeyecek seni, senin kendini sevdiğin kadar. O yüzden kendini mutlu hissetmediğin yerde kalma hiçbir zaman.
İbrahim Sadri ya da İclal Aydın tarzı öğüt veren şiirlere çok kulak asma ama yine de aklının bir köşesinde bulundur güzel şairlerin güzel şiirlerini.
Dünyaya ne için geldiğimizi unutmayalım, eğer bu tamamsa unutulacaklar ve unutulmayacaklar kendiliğinden sıralanıyor:)
Bunu unutma!!!
Benim gönlümde bu ateş oldukça gökte bir ay bile olsan yanağını yakarım.
Cevap
21Cevap
Hayatta bir şeyi Asla Ama Asla Unutmayacaksın...
!!!
Bak meselâ ben unuttum Sen sakın Unutma Emi..
Bunu unutma !! Adamın dibi değil, karakökü bile olsan; bir kadının ne istediğini bilmiyorsan, zıkkımın kökü kadarsın..
unutma buda gecer
https://www.youtube.com/watch?v=kR9i0yMK57gben herzaman seninleyim bunu unutma diyenlere hemen kanma
Karanlık aydinliktan yalan doğrudan kaçar
Güneş yalnızdır ama etrafına ışık saçar
Doğruların kaderidir bu yalnızlık
(Bunu unutma) kargalar sürüyle kartal yalnız uçar
Immm,
Herkes ettiğini çeker. etme bulma dünyası..
Beni unut ama bunu unutma;
Sana muhtaç içerimde büyüttüğüm umutlar.
Bunu unutma, insanların İŞİNİ GÖRDÜĞÜN kadar iyisin.
Bunu unutma seni hala seviyorum. Ama sen çoktan unuttun bizi
Bu notun sahibi bunu gormeyecek ama olsun
Bunu unutma... birdaha benim gibi birini bulamayacaksın.
bunu unutma vicdan mutsuz olmanın tek sebebi olacak
Ne yaparsan yap
Zaman geçtikçe acıya alisirsin aci dinmez bunu unutma
Her iyi insanin icinde kucukte olsa bir șeytan barinir
Bunu unutma unutursan kuserim mektubumu keserim... Makas lütfen 😂
Bunu unutma herkese güven olmaz
dünyadaki en tehlikeli şey cahilliktir.
ne de olsa hepimiz insanız
Her şey yoluna girmeyecek.
Bunu unutma "Hep oturup bekledim."
Yaşamak için çok sebebin var.
Unutma herkes yaptığının bedelini öder.
Bunu unut, beni unutma
İnsan olduğunu unutma
unutma dedıklerımızı unuttuk ya hep yala
Su agir sorumluluklari alma bunu unutma
Yapacağın şeyi her zaman iki kere düşünerek yap
Tedariksiz hacata giden domala domala tas arar
Unutuyorum ben elimde değil
Olmuyorsa, oldur!
Hayallerle yaşamayın
Kimseye güvenme
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar