Esiniz yorgun olsa ayaklarına krem sürüp masaj yapar misiniz arkadaşlar?
Tabiki yaparım her şeyim o benim. onun yorgun günündede ona bakmaktan yorgunluğunu almaktan keyif bile alırım. Ama tabi herşey karşılıklı onunda bana gözbebeği gibi davranması lazım ki evleneyim
Haha buda sorumu 10 yoldır istisnai durumlar hariç her akşam o gelmeden masaj suyu (içinde lavanta yağı , tuz, nane yağı, koku içinde duş jeli )
Hazır bekler..
Yaparım tabiki ayaklarının altını, bastığı yerleri öperim ömrümün geri kalanı olacak sonuçta o benim herşeyim olacak
Sınıftan yakın kız arkadaşıma bile yapıyorum eşimede yaparım tabiki :D
Cevap
79Cevap
Küçükken Dedemin ayaklarına yapardım. Eşim e de yaparım muhtemelen
Karşılıklı yapıyoruz biz. Ben ona, o bana. Hoş oluyor :D
Sevgilime yaparımda kadındada 41 numara ayak olmaz ki yap yap bitmiyor
ahh ahhh bir kız arkadaşım istesin ayalarınada sırtınada masaj yapardım bir şartla oda saçlarımı sevecek
Yapılır eşi sonuçta akşama kadar onun evi için çalıştı incileri dökülmez kimsenin
Ben yapardım eşim yani sonuçta. Düşünmesi bile güzel 😍😍😍
ısten gelmıs ve yorgunsa yıkarım kremlerım masaj yaparım yanı hayat musterek
ne kendime yaptırırım ne eşime yaparım :-) omzunu falan ovarım ama
Kalkamiycak kadar hastaysa yaparız yoksa eli yok mu kendi yapsin
Yaparım 😊 masajdan anlarım iyi masaj ayaklardan baslayandir hep 😊 eskiden her gece anneme yapardım 😊
yaparım tabi onun yorgunluğu elimden geldiğince gideririm
mezara kadar birklite olduğun hayat arkadaşın yaparım sonuçta hayatta ki tek gerceğim o benim... tabi şu an yok :) ama sevdiğim bir insan var :)
Evet yaparım tabiki eşim o benim ne isterse yaparım
Kendi kendine yapamayacak ve ciddi bir hastalığı olursa evet ama sırf keyfine yapmam yaptıramaz yaptıramazlar.
Bencul
Neyse sen olayı abarttın saygılar
Yorumlara bakılırsa erkekler kızlardan daha sadık eşine
Kokuşmuş ayak görmeye meraklı değilim ancak rahatsızsa her şeyi de yaparım.
Yaparım masaj zevkli bisey oda sonra bana yapar belki
O da bana yapıyorsa yaparım. Karşılıksız bir şeyi sürdüremem..
bence kadında yapmamalı erkekte yapmamalı çünkü ezik bir görüntü oluşuyor her 2 cins içinde
gerek yok yani böyle bişeye
Karşılıklı masaj yapacağımız bir hatun bulabilmek en büyük hayallerimden biri.
yapmam, yaptırmam. uzanırım kendine gelir zaten :))
Ayakları güzel bakımlıysa yaparım, öperim bile, ama öyle çirkin bakımsızsa banane 😄
Masajdan kasın nedir? Ayak derken nereleri söylüyorsun? Bunlar önemli
Krem sürülmesinden nefret ederim. Sürmem de zaten. O yüzden hayır. Ayrıca evlenmekte bana göre değil ;)
Sadece ayakları bakımlıysa yaparım hatta ayaklarını beğeniyorsam öpebilirim de
ben sevgılıme yapıyordum kadın yapar mı bılemem ama ben partnerımı mutlu ederım
Yaparım seve seve ama o masajın sonu hayrı alamet değil, baştan çıkacagı için :)
5 dk masaj 35 dk pompa ile verimli bir masaj sefası olur
Yaparım tabi neden olmasın
yaparim ben sevdigim adam sonucta 💕
bırak ayaklarını bütün vucuduna yaparım masaj
Çok seviyorsam yaparım, buna degiyorsa
Yapıyorum o da yapıyor. Küçük şeyler bunlar takılmamak lazım.
sen çorap değiştirir gibi sevgili değiştiriyorsun hepsinemi yapıyorsun
Yaparım tabi
@üye475830 şey😐 ne diyosun yaa😂
@üye475830 hapyy birth day too youuuuuu😄😄
Asla
Niye ki? 😀
O an ki psikolojime bağlı
oh bırı yapsa ne guzel olur
sadece ayaklarına değil tüm vücuduna yaparım
Yapabilirim.. değerse buna.
tabiki yaparım :) aşkm o benim be :D
Tabii ki yaparım neden yapmayayım?
Bunlar normal şeyler. Elbette ki yaparım
Evet yaparim ne olacak. Eşim değil mi. Yorulmuş
Yapmam
Neden ki 😀
Yaparım
Yorgun ise yaparım
Evet neden olmasın
Yaparım ama bana saygı ve sevgısıne baglı
devamlılık arz ederse olmaz
yapar yıkar ojesini bile sürerim :)
yapılır üstüne masaj üstüne soğuk duş 😊
Her yerine yaparım. Mutlu sonlu
Küçük işler bunlar ya yapılır
Yaparım ama kokmaması lazım😂
Killarimi yoluyorsun diyor😂
Yaparımda hakedecek birini göremiyorum.
Ayak fetisti olan her erkek yapar :)
yaparım..
yeter ki onun yüzü gülsün..
Yaparız neden yapmayalım
Kıyamaz yaparım herhalde.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar