Yaz-kış hem normal sıcaktaki suyla yıkanabiliyorum. Soğuk suyla yıkanamıyorum.



Hahhah görsel : ) kışın sadece duştan çıkarken biraz soğuğa yakın yapıyorum suyu ayıltıcı oluyor diye. Yazın sadece soğuk duş. Banyo yaparken de yıkandıktan sonra soğuk duş alıp öyle çıkıyorum.
Soğuk suyla yıkanmak dolaşım için sağlıklı ve vücudu sıkılaştırıyor
Duştayken bir kere kombi sondu usendim gidip ugrasmaya zangir zangir soguk suda banyo yaptim alisamadim 😒
Hayır maalesef.. Ama kışın kar yağarken denize girmişliğim var.
Cevap
22Cevap
Hafif hafif sogutuyorum suyu vucut birden soguk suya girerse şok gecirebilir alisiyor belli sure sonra soguk suya zaten
Sadece yazın, kışın bir kere sıcak ve soğuk suyla yıkandım aynı gün içinde hipotermi sebebi resmen :D
gunahkar ruhumu soguk suyla arindiririm her zaman :)
en soğuk ayarı açtığımın sonrasında ben temsili filn değil
bir kez denedim o heyecandan kalpten gidiyorum sandım yok yani yapamıyorum 😄
yazları soguk su ile yıkanırım
kışları acelem varsa bazen
yaahaha kaplumbağa çok hoş :D hep sıcak suyla yıkanırım yazın bile :D
Soğuk su gibisi yok ve gayette güzel ben seviyorum 😊
sıcak suyu hiç sevmem soğuk veya ılık olmalı. soğuk su candır 😂
başta biraz titretiyorda 2 dk da alışıyorum genelde zaten buz gibi suyla yıkanırım
Yazın kombiyi hiç açmam ben :d başta çok soğuk oluyo sonra alışıyosun. Cilde ve saça çoook iyi geliyo
Bende yaz kis sicak suyla yikanirim yani yazin cok bunalirsam ilik suyla yikanirim. Ama soguk suyla yikanamam usuyorum hemen titriyorum
yıkanırım buz gibi değil ama normal yazın musluktan akan su gibi
Ben çıkmadan önce başımı soğuk suyla yikarim bir ferahlama geliyor
Vücudumu şoka sokmak istemem vücut ısısına aykırı bir şey yapmam
İlden kotu oluyor ama alisinca cikmak istemiyorsun :)
soguk suyu actigim vakit nefes alamiyorum bilmiyorum belki psikolojik yani sicak olmali
Ağızına biraz soğuk su alıp soğuk duşun altına rahatlıkla girebilrsin
Yikanirim çok iyi oluyor nefes almakta zorlaniyorsun çok zevkli
yazın yıkanabiliyorum çokda zevkli oluyor benim için
Sicak/soguk, yaz/kis kafama göre yikanirim😊
Soğuk su ile yıkanamam
Buram buram duman çıkması lazım o sudan.
yok.. ilik belki ama soguk asla :l
Dişler keman çalıyor kanka mümkünatı yok amünüm
Az bişe ılışlasım yeterli
yaz kış soğuk suyla yıkanıyorum..
Soğuk suyla. kim yikanabilirki ben yikanamiyorum
Kışın ortasında bile soğuk suyla
Evet dinç tutuyor alıştım zaten sıcak suyla yikanamiyorum
denedimde şok geçiriyodum :D
Hayır yıkanamam yazın çok sıcak olursa belki
Yıkanamam kaynar olucak.
Yıkanamam.
(Maksimum Gizlilik)
Yazın buz gibi suyla kiisnda ılık suyla yikanirim
Yok yıkanamam.
Yıkanmıştım :(
asla yıkanmam.
Yazları
Zorrr
Hayır
Hayır yıkanamam
Soguk suyla asla
Soğuk su en iyisi 😍
hayır
evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar