Hitap şekilleri bu kelimelerden oluşan erkekler sizce de itici değiller mi?



Bacım dese olmuyor, abla dese olmuyor, teyze dese olmuyor, yavrum dese hiç olmuyor :D sizin sıkıntınız ne acaba nasıl hitap etmeleri gerekiyor bu adamların size
Bu bir Özel CevapSadece soran ve cevap paylaşan üye tarafından görülebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kimisi evet ama bence bu bir tür "Sana yan gözle bakmam benden korkma bacım gibisin"deme şekli
Bana itici gelmiyor, her kadına "aşkım, bebeğim" diyen erkeklerden daha iyidir en azından
onlar da benim dediklerimden çıkıyor knk hep. nedense
Cevap
68Cevap
walla ben hiçbir kadına 40 yaşındada olsa abla demem..60 yaş ve üzeriyse teyze derim kimseye abla demem benden büyük kuzenimede demem bana varmıycağı ne malüm..
neden size sapıkça yaklaşmadığını bu kelimeyle ifade edince itici olsun? yoksa size göre sapıklar çekici mi?
hanım efendi die konuşmaları daha iyi olur tabiki de işte kamyoncu gibi böyle efendi geliyor yinede
Dengesizsiniz kızlar siz genelde. Hanımefendi desek yavşıyo bacım desek ayy kro ben senin nerden bacın oluyorum dersiniz. Sizce biz ne diyelim sizlere?
Ne anlarsınız mk efendilikten siz. Adam demekki kötü gözle bakmadığını belli etmek istiyor. Size varya aslında böyle dikecek gözle bakmak lazım direk.
bu hitap sekillerini bende sevmiyorum hanimefendi deseler olmuyor mu en nötr yoldan?
Yanlış anlasilma korkusu salmış, komik oluyorlar bence 😂
Aynen 👍
Yoo degiller... bana asiri civik gelenler panpa kanka diyenler... adam 35 yasinda 18 yasindaki kiz kanka diyor... itici olan bunlar
pffff aynen yaaa senden büyükse bile abla demıyorlar mı offff yanii
yok be bacım sonuçta sapıklardan iyidirler mesafe koymaya çalışırlar :D
Saf temiz insanlar itici gelir hep bacım alişkiniz biz dfdlkfd
hiç böyle hitap eden biri olmadı bana bende birilerine demedim
Saygılı olsunlarda teyze de desinler benim için önemli değil
Katılıyorum. Bro, hacı, moruk gibi söylemlerde hiç hoş deģil.
aynen kesinlikle
Herkes sana yavşasın istiyorsun içten içe di mi? Attention whore
tabi siz alıştınız canım cicim yavrum laflarına bacım kardeşim abla demesi zorunuza gidiyor
Her kadına değilde araya seviye koymak istediklerine diyodur bence
bir kadınla konuşmaya çalışınca asılma olarak algıladığı için kadınların psikolojik olarak bu hale geliyor yarısı diğer yarısı keko zaten
evet o yüzden oluyor ama bu gerekçe de çok saçma değil mi? Kadın onunla konuşan her erkeği potansiyel sapık olarak algılayınca kezban oluyorsa konuştuğu her kadına, yanlış anlamasın diye bacım diyen erkek de kekodur evet
olay tamamen saçma zaten. ben sana mesaj atınca sen beni abaza bana asılıyor olarak görürsen baştan mantık hatası. insanlar sadece bunun için mi mesaj atar yani bu kadar sığ görüşlü müyüz? arkadaşlık ya da sadece muhabbet etme diye bir kavram yok mudur yani? keşke şu seviyeye gelebilse insanlar
Hayde bana niye salladin simdi sakasina dedim lan :/
ahaha yok ya zaten sorucaktım aklıma getirdin, seninle hiç alakası yok :D
ablam derken a yı incelme işaretiyle telaffuz edenler harbi kro
Öyle dedikten sonra aralarından birine canım bebeğim demeye başlayanın yanında çokta itici sayılmıyor
ev@ iticiler😖
cok sükür öyle sıfatlar kullanma ihtiyacı duymuyorum
Benden buyuk insanlara abla derim ama bacim. Vs vs kullanmam
mlmisin sen nedesinler ml oldugun icin sana öyle gelmesi normaldir
bacım benim nassın iyisin insallah kırdın kalbimi :(
Bacıyı geçtim de abla demiyip ne diyicez yaşı büyükse teyze mi diyek
selam vajinadan kan gelcek die haala korkuyorum ama ben
Bazilarinizin içi fesat anca bacı abla deyince duruluyo ne diyelim size arkadaş
yoh bacım deme öyle ayıptır.
Bilmiyomusun onlar öyle güç topluyo.
Değillerdir efendilerdir (çoğu)
aksine çoğu değil
bacı bacı, bıcı bıcı.. ;)
aşkım, hayatım, bitanemmi diyeyim ha ne diyeyim?
Karşıdaki rahatsız olmasın diyedir o
sana katııyorum bacım. çok iticiler
İçindeki anlamı gizlemek için diyorsa evet
Demek istiyor ki artniyetli degilim falan filan
Gırgırına takıldığm oluyor öyle deme be 😎😎
Yes hanfendi idealdir
Abla demesi iyi ban bulasmyan her erkek iyidir :)
İtici ötesi her kadına aşkım demeliler
çok iticiler bacım :)
Ne demelerini istersin 😅
Ne desin Mahmut mu desin?
Bebeğim demek varken değil mi :)
sizde ne emeye geliyonuz nede... :D
Ben derim, bu saygıdan kaynaklanan birşey.
Hele bacım biz sana ne ettik
İtici tabi
Köylü gibi
Aşkım, avrat, la karı mı desin
İticilerr kanka
Evet iticiler bacim
ben bacım dememkı zaten kankı derım D:
Haklısın bacım.
Evet iticiler.
Biraz öyleler evet
Öyleler bacım.
soruya böyle yorum yapan bininci kişisin tebrikler
şive olmaktan çıkmış çoğunda
Evet
Hayır Bacım
3 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar