Düğününüzde pasta kesecek misiniz?

Ben hayır, bir maketi kesiyormuş gibi yapamam. Her zaman bu merasimi çok absürd bulmuşumdur. 😒 🎂🎂🎂

  • Bu merasim kalkmalı.
    56%(51)59%(78)Oy Ver64%(27)
  • Maket pasta kesmek çok fantastik.
    44%(40)41%(55)Oy Ver36%(15)
Cinsiyetini ve yaşını belirt, oyunu kullan:
KızımErkeğim

2|1

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Maket pastayı ortadan ikiye ayırcam çünkü neden ayırmayım😂

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 17

Kızlar Ne Diyor 18

  • Düğün yapmıcam.

    2|1
    0|0
  • Pastasız düğün mü olur? 35 kaltı olacak. İçinden de ben çıkacağım. D:D:D:DD

    2|0
    0|0
  • Gercek pasta olursa keserim :/

    1|0
    0|0
  • Ya vallahi bende çok saçma buluyorum bu pasta kesme şeyini çok saçma

    1|0
    0|0
  • Olacaksa maket olmasın.

    1|0
    0|0
  • Gerçek pasta yaptiririm

    1|0
    0|0
  • Ben 10 katlı gerçek pasta yaptıracağım👌

    1|0
    1|0
  • Maket pasta olayı bana saçma geliyor biraz. Gelinle damat çok büyük olmayan sade ve zarif bir pasta kessin daha iyi. Misafirlere zaten başka pasta dağıtılıyor. 😊😀

    1|0
    0|0
    • Pasta bence tamamen saçmalık zaten neden pasta kesiliyor ki 😂

    • Bilmem ki gelenlere en güzel ikram olacağı için belkide ama pasta olmalı, düğünün önemli detaylarından birisi bence 😀

  • Aynen be saçma.

    1|0
    0|0
  • Bence çok fantastik 😂😂 kesicem ama ona yedirir gibi yapıp fake atıp ben yicem 😋

    1|0
    0|0
  • Çok kararsız kaldim simdi. Ben bu tarz seyleri sacma bulsam da ilerde yapmadim dememrk icin yapmak isterim. Sonucta hayatta bir kez dugun pastasi kesiliyo istisnai durumlar harici. Ve sacma da olsa bir adet

    1|0
    0|0
  • Düğün merasimi saçmalık zaten. Gelinlik de giymiycem ben 😄

    1|0
    0|0
  • pasta gerçek pasta olacak kesinliklr ve o kesilecek. Asla maket yaptırmam

    1|0
    0|0
  • saçma geliyor

    1|0
    0|0
  • Düğün tercihim değil.

    1|0
    0|0
  • Kendimi kesicem pasta yerine 😱😂

    1|0
    0|0
  • Kesmem saçma!

    1|0
    0|0
  • Hayır pasta kesmeyeceğim..
    O'gün için farklı bir planım var.. ;)

    0|1
    0|0
Yükleniyor... ;