Yakışıklıysan şu olur, güzelsen bu olur dediğiniz bir şey var mı? Güzelliğin avantajı, dezavantajından daha mı azdır? Güzellik başa bela mıdır? İş başvurularında "güzellik" kavramı etkili oluyormuş.
Ne düşünüyorsunuz?
⭐ Güzel ya da yakışıklı olmanın avantajları ve dezavantajları nelerdir?
Kesinlikle eli maşalı olman lazım ozellikle kopuk tarz erkekler kovalar peşinden annesinin kuzusu güzeller kendini kollayamıyor yakışıklı erkekler içinde bi yerde aynıdır olay
En İyi Cevaplar