İltifat Edilmesinden Ve Övülmesinden Hoşlanmam Sizce Ben Anormal Miyim?

Ben normal insanlar gibi pek övgü gösterilmesini sevmem açıkçası. o yüzden rahatsız olurum biri bana iltifat ettiği zaman bile aman abartma çok şey etme derim gereği yok övgüye ve iltifatta basit sıradan bir insan olduğumu söylerim. Mütevazisin diyeceksiniz ama çokta öyle değilim bilmiyorum ama yıllardır alışamadım gitti övülmeye :) :)
İltifat Edilmesinden Ve Övülmesinden Hoşlanmam Sizce Ben Anormal Miyim ?

#pilavımıkaybettim #SıradanBirİnsanım #İyiakşamlar #Anormalmiyim

İltifat Edilmesinden Ve Övülmesinden Hoşlanmam Sizce Ben Anormal Miyim?
Cevapla