Ben normal insanlar gibi pek övgü gösterilmesini sevmem açıkçası. o yüzden rahatsız olurum biri bana iltifat ettiği zaman bile aman abartma çok şey etme derim gereği yok övgüye ve iltifatta basit sıradan bir insan olduğumu söylerim. Mütevazisin diyeceksiniz ama çokta öyle değilim bilmiyorum ama yıllardır alışamadım gitti övülmeye :) :) #pilavımıkaybettim#SıradanBirİnsanım#İyiakşamlar#Anormalmiyim
İltifat Edilmesinden Ve Övülmesinden Hoşlanmam Sizce Ben Anormal Miyim?
Sakın mütevazı olma olaki gerçek sanırlar. Ben de övülmeyi sevmem. Okulda hocalar övse neyse de herhangi bir arkadaş övse sen kimsinki beni övüyorsun demek istiyorum.
Hayatta en çok nefret ettiğim şey.. Arkadaşlarımdan ya da tanıdığım insanlardan birisi öyle bir şey yaptığında sözünü kesiyorum devam etmemesini rica ediyorum...
övülmekten ve iltifat almaktan her insan hoşlanır. hoşlanmam diyen yalan söyler. yalnız enbiyalar ve evliyalar hariç. çünkü insanın doğasın da var ve nefsine hoş gelir.
Açıkçası bir insana iltifat ederim ama alırken rahatsız olurum ya ben neyim ki kafasındayım bana benzeyen benden daha insanlar var kafasındayım yani öyle düşünüyorum. Hani iltifat edilmesi bana bir şey kazandırmıyor sonuçta :)
En İyi Cevaplar