Ekmek arası ketçap mayonezi seviyor musunuz?

abi benim dibim düşüyo ya , harbi den o kadar yani :)

hep diyetim dir

amma

mevzu ketçap mayonezli ekmak ise ; ne olduğunu anlamadan bir ekmak bitiyo :)

peki ya siz ketçap mayonezli ekmak severmisiniz ?
Sen ne diyosun hayat ya , akıllara zarar :)
Sevmiyoruz , nedens , noldu ki sorun mu var :D
Abartıp kabartma lan , sadece seviyoz işte :)
Lan kendimi tutamıyorum diye eve ketçap mayonez almıyorum :)
Bööööööğğğğ asla sevmem , Allah a yakın bana uzak olsun :D
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Ekmek arası ketçap mayonezi seviyor musunuz?
Cevapla