Özellikle genç olanlar.
Güzel gözükme çabaları var ve çok havalilar.
Siz ne dusunuyorsunuz?
Güzel gözükme çabaları var ve çok havalilar.
Siz ne dusunuyorsunuz?
Kapalı insanlardan nefret etmiyorum ben kötü insanlardan nefret ediyorum insanlar öyledir işte.
İster açık olsun ister kapalı eşcinsel travesti asosyal sosyal böyle insanlar hep var olacaktır iyilerde vardır kötülerde kötü kapalıda olur iyi kapalıda bunları kapalı diye ayırmıcaksın işte hatan burda başlar kapalı var kapalı var yani kötü biriyse nefret et kin duy ama iyiyse sırf seçtiği örtüden nefret duyuyorsan o zaman sende bir sorun vardır.
Kapalıyım, güzel görünme çabam yok kapalı insanların daha doğrusu TESETTÜRLÜ olan insanların güzel görünme çabası olmaz. Çünkü tesettür demek güzelliğini örtmek demektir. Beni sevmek zorunda değilsin, eğer müminsen ben seni seviyorum.
Yok bahsettiğim sen değilsin
Ben kimseyi kıyafetine göre yargılamam o yüzden kimseyle problemim yok açık olsun kapalı olsun kadın kadındır. Ben insanı kıyafetine göre değil karakterine göre yargılamayı doğru bulanlardanım kıyafet bez parçasını simgeler ama karakter o kişinin benliğini ben kişiliğini simgeler ve daha önem taşır. Bir insanı tanırken onu gerçekten tanıyın bez parçasına göre yorumlamayın gün gelir muhtaç olursunuz o kişiye bu konuda şahsi fikrim budur...
Guzel yorumladiniz..
@Almanusuluhesap teşekkür ederim kişilik ve karakter daha önemli :)
Bencede.. Bende oyle dusunuyorum.
@Almanusuluhesap güzel düşünce hep böyle düşünmek lazım bir kişiyi beğenmediysem bir şeyi gıcığıma gitmiş olur genelde kıyafeti değil açıkçası davranışı
Dis gorunusun etkisi artik bir yere kadar sinirli.. bakiyorsun adam sakalli takke takmis fakat elinde sigara.. ve agzinda kufur (ornek) dis gorunus birsey anlatmiyor. Ama tabi bir kisiyi tanimadan once disgorunusun karakter ile baglantili oldugunu dusunuruz.
@Almanusuluhesap aynen öyle ama ilk izlenim çok önemli hani gıcık olursan ilk seferde sonradan onu sevmen çok zor oluyor tipe aldanıyoruz bazen o hangi haline kanıyoruz
Oda dogru.. Hani tip olarak begenmedigim kisiye tabi banada zaman lazim. Gercekci olalim degil mi 😊
@Almanusuluhesap aynen ama sadece kıyafet tip değil o an gidip sert baktıysa bile gıcık olabilir gerçekçi olalım tabiki de :)
Ama bazen insan kizgin oluyor ve dolaylisiyla oyle yansiyor.. O yuzden ikinci sans vermek lazim. Ama dusunuyorum ben verirmiydim ki 🤔😔
@Almanusuluhesap bende vermem ilk sefer yeterli
Bence bende o kisiden uzak dururdum. Ama mesela bende bir aralar yururken kizgin bakiyormusum. O donem biraz sikintilarim vardi bilmeyerek yuzumu somurtmusum.. Tanimayan bu bana neden bakiyor demis olabilir 😂
@Almanusuluhesap olabilir :)
Tabi kapalı var kapalı var. Bazıları kapalı olduklarını sanıyorlar fakat göreceli kavram hepsi aynı değil bütün konuşmaman gerekir ona kalırsa bende KAŞARları sevmiyorum.
Cevap
39Cevap
Ben insanlari seviyorum insanlari neden seveyim bak kendine bir kapali icin sevmedigini söylüyorsun güzel olmak istedikleri icin bir kiskanclik yok mu bu söylediklerin de bir kiskanclik var kapali olanlara karsi benim sorarsan ben acik birisiyim acik gereksiz mahlukatlar icin daha da dil dökemeyecegim toplu gebwrmemizi görmek istiyorum hep beraber geberelim
Ben sevmiyorum olacakti
Kapalılara karşı büyük bir saygım var fakat kapalı olduğu halde yüzüne badana yapmış ve kapalı bir bayana yakışmayacak türde kıyafetler giyerek vücut hatlarını ortaya serenleri gereksiz ve saçma buluyorum kapalılık günümüzde moda gibi bir şey olmuş
Sanki siz açıkların güzel görünme çabası yokmuşta havalı değilmişsiniz gibi lanse etme kendini..
İnsanları ayırt ettiğin müddetçe seni de pek seven olmaz söyleyeyim. Özgürlük naraları atarsınız sonra bizim dinimizi layığıyla yaşamamız için gerekli olan başörtümüze laf edersiniz ne ironi ama.
Kapanmanim amacı güzelliğini saklamak. Makyaj yapıp dikkate çekici giyinerek en azından kendimle çelişmiorum ben
Sende genelleme yapamazsın o zaman bende kapalıyım ve senin dediğin gibi amaçlarım yok.
Hepsi demedim ki ztn
16-22 yas kapali genc kizlatin %95i kaşar oluyor. kapanmayi ben buyudum, kadinim, evlilik cagindayim algisi vermek icin kullananlari cok gordum
Ayıp
Haklisin
Senin dediklerin kizlar kalpten kapanan kızlar değil ki moda, gosteris diye kapanan kızlar bende kapaliyim ama hic dar giymem veya makkaj bile çok nadir o da en fazla Eyeliner hafif ruj belki
Sırf yakışıyor diye kapanan tanıdığım var ya öyle olunca sevmiyiorum. Aşırı makyaj yapıp dar giyinenleri ve kısa pantolon giyinenleri bende sevmiyorum :D
Bazıları çok iyi,
bazıları acayip derece de itici ve yobaz.
kimisi zorla kapatıldığı için durum tuhaflaşabiliyor.
Kapalı kızları demek haksızlık olurda. Kapalı gıbı görunup modaya uyucam dıye ucube gibi olan bıde ustune kendını güzel sanıp bı havalara gıren firavun faresi kılıklı kızlara ayar oluyorum
Ben onlara kapalı demem sonuç olarak kapalı biri makyaj yapıp (bahsettiğim ağır makyaj) sokağa çıkmaz veya bir yerlerini açıp saçını kapatmaz ya da bazı yerlerde kapanıp bası yerlerde açılmaz hareketlerine dikkat eder tiksiniyorum öylelerinden
öncelıkle ön yargı ve genelleme yapıyorsun kapalı olmak zaten normal birşey sanki yanlıs birşey gibi anlatıyorsun
Herkesin düşüncesine saygı duyarım kapalı da açık da insan sonuçta karakteri de bedenini örtüp örtmemesiyle anlayamayız
Kapalı-açık diye ayırmıyorum ben direkt sevgilisi olanları sevmiyorum.
kafasını deve hörgücü gibi yapıp dar giyinenleri değil sevmemek nefret ediyorum görünce illet oluyorum o derece. kapanmaninda bir adabı var
Ben de sevmiyorum kapalıları özellikle başörtüyü aksesuar olarak kullananları
ben 2. satırda yazdıklarına katılmıyorum. ben şort crop top giydiğim halde 3 arkadaşımdan 1 isi kapalıdır ya da namaz kılıyodur diyebilrim ben islamla alakalı olmadığım halde
Kin beslemiyorum fakat seveceğim kadın eminim ki kapalı olmayacak
birde o kara çarşafa girmiş Türk kadınları yok mu bak işte onları görünce neyse.
Olunca ne farkeder? Tabiki kisisel bir tercih
açık kapalı hepimiz insanız hepimiz eşitizde küçük çocuklara eşarp yazma takıyolar hiç hoşuma gitmiyor açıkçası
Ben bu konuya kapalılar olarak bakmak istemiyorum.. Bu görünüm değil karakter meselesi diyorum.. Başlarında ki örtüde dini bir simge gibi dursa da bir aksesuar onlar için..
İster burka giysin, ister çıplak dolaşsin, kalbi ve karakteri guzel bir insansa onu severim ve arkadaş olurum.
Ben kapaliyim, havaliyim ve guzel durmaya calisiyorum. Distan beni tanimadigin taktirde oyle dusunebilirsin, dusunmeyebilirsin. I dont care beni taniyanlar dinime onem verdigni anlarlar. Goodbye
Kapanmanim amacı güzelliğini saklamak😂😂😂
Guzel durmak istiyorum. Cekici olmak istemiyorum. Tanimlari karistirma lutfen. Cirkin durmam gerekmez. Kadinsi cekiciligmi sadece kapatiyorum. Hem sanane?
Çilek yiyim ama karpuz tadı versin😂😂
O o sekil bu bu sekil havali gorunmeye calisanlari belli bir kesime adlandiramayiz karakter meselesi
kapanmanın amacı erkeklerin tahrik olmasını engellemek ama onlar tam tersini yapıp açıklardan beter giyiniyorlar
Digerleri sanki cok iyiymis gibi.
Acigi kapalisi hepiniz aynisiniz.
Egolar tavan, dunyayi siz yaratmissiniz, burunlar bes karis havada.
Aynen dinyayi biz yaraytik da seni ne zaman var rttik bilmiyorum. Bir hata olmus. 😒
@Müzeyyengibi_ cok sakacisin kucuk kiz 😒
Ye diyorsu oyledir amcacim 😊
*oyle diyorsan
@Müzeyyengibi_ amcan kovalasin seni:) amcaymiss 😒
Amcasin bu yastan sonra. Senden is gecmis. Hadi Allahaismarladik
@Müzeyyengibi_ tecrubesiz ve toy oldugun burdan belli:) zirvesindeyim cokta memnunum halimden, senin gibi 10 tanesini yolcu ederim rahat ol:)
Hadi iyi geceler sana ufaklik
Zirvesinde degilsin. Yas 35 yolun yarisi eder demis sair. Ayrica ufak degilim. Resitim. Gencligim baharindayim diye kiskanma. Ha bu arada Allah rahatlik versin demem lazim. Simdi senin bel agrim falan vardir.
@Müzeyyengibi_ kimseyi kiskandigim falan yok ama cok dik baslisin.
@Müzeyyengibi_ sen o tiple genç olsan ne olur ya yüzüklerin efendisindeki orklara benziyosun
Hahha eglendirdin de beni bu tiple çekime cagirdilar be. Kucuk at da civcivler yesin.
@Müzeyyengibi_ çok berbat bir zevkleri varmış anlaşılan ben ne yapayım :D
Sacma laflarinla sadece kendini kandiriyorsun hadi bb ya ne laf anlamaz ciktin amca.
*amca yok. Vaktimi calma artik
buyuk kismi gicik oluyor garip bir sekilde neden bilmiyorim ama
insanları inançları ve giyinişlerine göre değerlendirmiyorum..
katılıyorum sana inandirici gelmeyeni cok bana göre
bir kıyafet benim bir insanı sevip sevmeme karar veremez..
Ben aklı kapalı insanları sevmiyorum. Baş örtülülerle bir derdim yok.
bazı kapalı kızlar açık gibi giyiniyor ama hakiki kapananlarda var açık kapalıları sevmiyorum ben
Bugün emniyet müdürünü öyle gördüm soğudum yeminlen ya
Bir çok açık kızlardan güzel oluyolar bende kapaliyken daha guzel oluyorum bizede nasip olur insallah
cevreye diğer insanlara zararı olmayan herşeyi her insanı severim
kendini millete teşhir eden her cins her ruh orospudur bence
nötr, lakin nasilimlarda dolasmalari ve Dogru kapanmamalarini tasvip etmiyorum
ben kzın saçlarıyla oynamak istiyorum abi kapnırsın sonra boşver önce bir koklıyım saçlarını
Öyle bir çabamda yok havalıda değilim bakış açındandır belki :)
Yakın arkadaslarimdan. kapali olanlar çok evet cok modernler artik bir sakinca da göremiyorum ben
Onlarda sen gibi ön yargılı her kapalıyı aynı sanan orosbuları sevmiyo gülüm 😉
Ben de sevmiyorum herseyi ben bilirim havasindalar
bazılarına çok güzel yakışıyor dahada guzel oluyorlar
Arkadaşlıklarını tercih etmiyorum
yok bende sevmiyorum kapalı hoşuma gitmiyor
Benim için farketmes güsel olsun rengli gözlü olsun yeter
Sevmiyorum hatta nefrete kadar yolu var.
Makyaj kutusuna dusenleri sevmiyorum.
sevdiğim de var sevmediğim de
Farketmez ama nazilari itici olabiliyor
Allah için kapaniyorlar neden sevmiyeyim
Hepsi Allah için kapanmiyor
Kesinlikle doğru dedin bende sevmem hiç.
Adam gibi kapandıktan sonra sıkıntı yok severim 😂
Ben kimseyi sevmiyorum
Katiliyorum helal or. Bildigin
Moda için kapanan kızları sevmem
Öylelerini bende sevmiyorm
aşırı süslüler itici oluyor
Açık veya kapalı diye ayırmıyorum.
Yüzde 98'imizi tanımıyorsun lütfen ön yargılı olma
Hepsi değil ztn
Sevmiyorum kapalı insanları.
Ben de sevmem ama napalım toplumun bir üyeleri
Herkesten sana ne? 🤔🤔🤔
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar