Yani nedir zaten kim ne takmış diye not eden biri illa ki her düğünde çıkıyo yersiz bir zaman kaybı bence ve de doğru bulmuyorum
Siz ne düşünüyosunuz?
Siz ne düşünüyosunuz?
bizim örf adetlerimizde enazından bizim oralarda düğünlerde hediye takı para vermek isteyenler zarfa sığabilecek gönlünden ne koparsa isterse altın isterse para olsun zarfa koyar düğün salonu ya da evin önündeki masada oturan kişiye verirler düğüne girerken ne not alınır nede görüntü bu MÜSLÜMANLIĞIN ve insanlığın güzelbir örneğidir hem kimse rencide olmaz azmı taktım yoksa utanmaz az takıyorum diye zaten not ve görüntü alıp kayıt yapanlar ahlaksız insanlardır benim düğünüme gelen benim için gelsin ben kimseyi takısı parası için çağırmam düğünüme herkesin durumu var yok bizim adetlerimizde böyle not görüntü olayı yoktur
bir Ermeni düğüne arkadaşın yanına gittim düğünde dikkatimi ceken tek şey takiyi kimse ne yazıyor ne gelin damada yapıştırıyor gelinin elinde bir kese vardı kutlayan herkes elini keseye daldirip içine bırakıyordu kim ne kadar ne miktar çeyrek altın mi büyük mü bıraktığını bilmiyor en uygunu o şekil valla ben beğendim o adetti
Güzelmiş
Düğündeki her şey gibi gereksiz bir şey daha. Tamam para takmak yeni evliler için önemli ama bize mi güvendiniz evlenirken onu da anlamıyorum. Zaten takılan paranın yarısı düğün organizasyonuna harcanan paraya eş değer.
Bencede saçma. kızın ceyizinin gösterildiği bir günde vardı adını unuttum ama oda çok saçma geliyo bana
Kesinlikle ne alaka kimene çeyizimden
Cevap
26Cevap
Maksat anons değil kimin gelip gelmediği belli olsun maksat yoksa banka hesabina düğüne gitmeden de yatirabilirdin parayı o da sanal düğün olurdu düşünsene düğüne gitmeden herkes ayni hesaba para yatiriyor 😃
Daha mantıklı hesaba yatırılması kimse ne taktığını bilmez :D
O zaman ne anlami kaliyor anonsu da banka çalisanina yaptirirsin artik düğüne para yatırıcam anons yaparmisiniz diye sonra kadin anonsu yapar ondan sonra herkes tip tip sana bakar 😃
bencede cok sacma cıddıyım ama ne dıcen gelenek olmuş artık melıs aman dugun sahıplerı senı duymasın valla gel bakalım buraya melıs nıye dedın oyle derler ddd
bizim buralarda takı masası var eş dost akraba gider takısını verir adını soy adını yazdırır..
sahnede takıyı sadece yakın ailesi babası annesi ninesi dedesi takar
Saçma falan gibi düşünülsede video kaydına çekilirken o kaset tekrar izlenip kim ne taktıysa sende onun dügününde takarsın. türk gelenegi
Bence de saçma, kimin ne taktığını ilan ediyorlar biri külçe takıyo biri çeyrek takıyo çeyrek takan utanmaz mı?
Haklısın düğünün yarısından çoğu takıyı takanı anlatmakla geçiyor salonda 3 sanatçı çıkacağına en fazla 2 tane çıkıyor ve düğün bitiyor.
Enn nefret ettiğim bölüm birde 2-3 saat sürüyor 🙄🙆
Sırf düğün derdi var diye evklenmeyen bir neslin öncüleriyiz biz gardaş sen takı diyon.
Biz elit düğünler yaptığımız için kimin ne taktığını bilmeyiz
Takı takma olayı baslı basına sacma zaten kurbanlık koyun gibi bekleyip milletin altın vs takması nedir ya
yoksa kimse takmazki zaten o anaslor bile yetersiz kalıp o kasat 15 defa izleniyo
bizim için öenmli değilde anneler babalar için önemli
Takı töreni ve hatta düğün başlı başına bir saçmalık.
Çok saçma, Giresunluların düğününde oluyor o tip şeyler
Düğünler baştan aşağı saçmalıklarla dolu hangisini eleştirelimki?
Bence gayet mantıklı kimin ne taktığı, çünkü ilerde sen evlenince mesela sana 50tl takana sen 500tl mi takıcaksın (maddi durumu kötü olup takamayanları ayırt ederek söylüyorum)
Yanlış tabi zaten artık yapılmıyor
Yapılıyor
Oooh be sonunda birisi konusmus👍
Ben sevmiyorum dugunumdede anons ettirmiycem.
Düğün genel olarak saçma bir şey zaten.
Düğündeki çoğu şey gibi o da saçma.
O anonslar en az %20 fazla gelir getiriyor 😂
Düğün başlı başına bir saçmalık zaten
benim gittiğim düğünlerde olmuyor..
görgüsüzzlüpün ete kemiğe bürünmüş hali :D
Takı başlı başına saçma
Düğünüm olursa yapmayacağım bir şey kesinlikle.
Evet bencede yanlış insanlar Recife olabilir
Bizim düğünlerde böyle birşey yok
görgüsüzler çünkü
Evet çok yersiz.
Düğün baştan saćma
Düğün başlı başına saçmalık.
olmaz göşteriş yapmak şart
Dugunler sacma bence
İğrenç
Aslında kim ne takmış bilmek önemli
aynen
Aynen saçma
katılıyorum
rezillik
Aynen sacma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar