Onun için söz konusu insansa... güvenme, alışma, şaşırma... 


O yüzden kimseye güvenmiyorum ya :) O tür sözler işittiğimde inanmıyorum. Biliyorum ki günü geldiğinde o sözlerin bana verildiği söylenen o değerin bir gramı bile kalmayacak geride. Siz asla siz olmaktan vazgeçmeyin. Ve güvenmeyin her zaman. Belki bir artınız olmaz ama en azından sizi kötü tecrübelerden koruyor.
Eğer yanlış insanı göklere çıkarırsan kanatlanıp akbaba gibi uçup giderler arkalarına bakmadan senin yapabildiğin sadece gidişini izlemek. ama doğru insanı göklere çıkarırsanız uçarken sizide yanında alır götürür uzun bir yolculuğa :)
:D geçen sene bu lafı kullanıp her doğum günümde ayrı sürpriz yapacağını söyleyen insan bu seneki doğum günümde yeni sevgilisiyleydi :D neyse ki güzel sözlere anlam yüklemeyi bıraktım :D
en iyisi
Hepsi tek tek gitti be kardeşim
diimi. s
Cevap
26Cevap
Evet bu devirde zaten ben hic bir seye sasiramaz oldum, cünki yasadikca insanlara güvenmemeyide ögrendim ve hicte birseye sasirmiyorum artik hersey cok siradan geliyor bana..
Gecen onumde sevgilisiyle sarilip burunlarini surtturup sinemaya dogru ilerlediler. agladimmi hayir neden agliyimki?
Kendinden başkasına değer vermeyenlere bencil diyolar
Bence aksine düşünceliler üzülmek istemiyolar öyle insanlar daha mutlu
hancı gelen yolcuyu ağırlar, kalıcı olan yolcu daha görülmemiştir.. O yüzden gelen hoş geldin deriz, gideninse yolu da bahtı da açık olsun..
Gerçek dost gerçek aşk mevladır ne beni unutur ne de beni bırakır.
dimii
Katılıyorum, kime guvensek sonu hazin. Güvenebilecek insanlara da güvenilmez insanların kazıkları sayesinde guvenemiyoruz.
En son 2hafta once annesi nisani at dediginde pesinden gidiodu
Şimdi başkalarını gökyüzüne çıkarma derdindeler
onu meslek edinmişler:)
Dostum güçlü olduğun sürece kimseye ihtiyacın yok. Her anlamda güçlendir kendini
Gelecekten bahsedip
Geçmişte kaybolan insanlara
Bayılıyorum resmen :)
Yataklarında fosur fosur uyuyorlar :(
uyusunlar bakalım. d
Hepinizin mk sizde benim mk bende bizim mk bende sizin mk mk mk mk
Başkalarına aynı yalanları sıralıyorlar
evet
Kötü günümde yanımda olmayan insanlar
evettt
Alayı yalan dolan kanks
evettt
Başkaları ile birlikteler
Başkalarına iyi ki varsın demekle meşguller.
cehennemin dibindeler...
En guzel insanlar daha hic tanimadiklarimizdir.
Bugün yoklar onların hiç biri
3 kuruşluk insanlara 5 kuruşluk değer biçtik.
Muhtemelen başkasına iyi ki varsın diyordur.
Aman nerdelerse nerdeler. İyi ki varım 😘😘😍😍
Ayın ikisinde düğünü var.
ee iyi günder herkes herkesin dostu..
cehennemin dibine kadar yolları var
doğum günümü bekliyorlar:)
felsefe yapma be kardes
yapıyoruz arada
Ufolarina binip gittiler
Oo insanlar şimdi yok.
Cokk doğru :(( ama guvnmeden alismadan olmuyor ki
Halen yanımda benimle 😂😂
Dün göklere çıkardıklarıyla beraber onlarda çıktı.
Detay çok haklı :)
teşekkürler prenses
Karakter meselesi kardes takma😌
birden bıraktılar aşşağı dogru.
Uçmasını bilen konmasını da bilecek diyorum.
İşleri çıkmış, haftaya gelirler.
Nerde olduğu artık umrumda degil yolu açk olsun..
hiç olmamışlar ki bence
Aynaya baksana bii heh işte tam oradalar
Cok dogru soyluyorsun
Guvenme, alisma, sasirma😊
Herkes kendinden sorumludur
Aynen öyle yapacağım bundan sonra
Bilmem neredeler 😂
sana sormalı
Baskalarina gitmişlerdir 😂 sana diyenler nerde 😅
başlarıyla buluşmuştur :D
Umrumda degil...
kendi yolunda
Bugun seninle yarin baskasiyla...
Hayallerde
Sadece yanında değiller.
Yeni kurbanlara yelken açıyorlardır 😐
Şimdi yoklar
Yanımdalar
Yalan oldular...
Herkes iyi gün dostu
Güzel soru aynen
haklisin...
Şimdi kayboldular
Muhtemelen aynı sozlerı kaçıncı kişiye soyluyordur
Yerin dibinde.
1 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar