İnsanlar aslında birbirini tanımadıkları için severler, dedi, şaşırtıcı değil mi?

İnsanlar aslında birbirini tanımadıkları için severler, dedi, şaşırtıcı değil mi? Tanıdıktan sonra nefret ederler birbirlerinden...
İnsanlar aslında birbirini tanımadıkları için severler, dedi, şaşırtıcı değil mi?
Cevapla