adana'nın meşhurluğu malum deli dolu insanlarıyla , yakıcı sıcağıyla , şırdanı ve kebabıyla.. Bu şehirde yaşamak ister miydiniz?






yaşadım gayet insanları iyi ama kızlarını sevemedim has adanalı kızlar erkek gibi hic bana göre değil kücükken 6 7 sene kadar orada yaşadım köşe başlarında satılan şırdandı adana kebapları idi adana şalgamıydı felan güzel memleket hele bir lokantaya girdiğinde 10-15 lira ver tıka basa doyururlar seni toktur hepsi paraya insan ol seni yaşatırlar
insanları sıcakkanlı evet haklısın
10 gun sonra dugunumuz var adanada seviyorum sıcagiyla çatlak insanlariylada guzel
teşekkür ederim ^^
Adana‘nın erkekleri şu yeni gelin dizisindeki Hazar ağa gibi mi? Eğer öylelerse bir tanesini de bana ayırır mısınız?
O kadar sıcakta milletimiz kafayı yemiş
nem çok nem..
Cevap
23Cevap
Şırdan❤❤ bende uzakta değilim zaten Mersin'deyim :D
zorla yedirmişlerdi , çılgıncasına seviyorum
Ben isterdim 😂 Bunda Adanalı olmamın da etkisi vardır tabi, özledim valla.
gel , sen yoksan 1 kişi eksiğiz zaten :D
Adanayi özledim aksama ordayım insaAllah dondum Ankarada 😂
ankarayı da ben çok özledim biz de burda yanüürük..
Halam Seyhan da yasiyor bir kac kez gittim. Ben orada yasarsam 200 kg olurum sanirim
et seviyorsan cennet burası ^^
Tam da o sebeple dedim zaten 😁
kesinlikle hayır askerde ne mal olduklarını ögrendıkten sonra karakterlerine notu verdım karakterleri 5 para etmez. genelleme yapmıyorum çoğunluk kısmı öyle.
ofluyum ben benim için yer fark etmez en zorlu şartlarda yaşarım :D
Adana, texas, dallas, alaska, sibirya :D SADas d
emin ol İstanbul'da adanadan daha tehlikeli yerler var
istanbulu sevmem ki zaten mecburiyetten arada gidip geliyorum doğrudur.. adana tehlikeli biryer değil komik bir memleket karikatür gibi :D
peki
Adanayı tehlikeli bir yer sanmak. Hep cehalet bunlar :D
@Good-girlll güngoreni gormiyen adanayı texsas sanır..
Benim bunye kaldirmaz
ben de öyle düşünüyordum ama gelip 2 3 sene kalınca başka şehire geçtiğin zaman insanların davranışları tuhaf geliyor özlüyorsun burayı :D öyle bir memleket
Normal insanlar siradan mo gelmeye basladi :D
yok daha fena normal insanlar tuhafmış adana normalmiş gibi geliyo
Hadi canim :D bunlar ne tuhaf insanlar niye gunese sikmiyolar dediin mi ::D
başka yerde adana gibi sıcak görmediğimden onu hiç düşünmemiştim
Ne adanaymis ya :D orda okuyankar seviyo
Başka bir yerde yaşayamam :)
şiir gibi hayat işte :)
yaşarım da.. çok yaşanmaz orda yaa :D
Tam bana göre her gün bir macera.
Ha ha ha yaaa manayak bu adanalılar 😀😁😂😃😄😅😆
İstemezdim.
niçin?
sen varsın her türlü gelirim :D
Oo tam benlik.(!)
gelsene çok eğleniyoruz :D
sadece kebabı için :D
Adanalıyık
Hiçbir yer İzmirimden vazgeçilemez beni
Gerek yok, İstanbul iyi
Aman aman istemez😄
Aman kalsın Kürt yatağı Kürt memleketi
adana ve kürt? Cehalet akıyor :D
@Good-girlll o dedıgın Adana'ya da geldım bücür. Cehalet mi güldüm sadece
Kürtler sonradan gelmiş göçmenler. Adananın yerlisi Türktür.
@Good-girlll turkıyenın yerlısıde Türk tu. Yazıyı oku. Kürtler memleketıne yazmıyor Kürt yatağı yazıyor. Azıcık Türkçeye hakim olsan. Bücür
adanaya kürtler son 10-20 yılda geldi. Nasıl kürt memleketi dersin. Adanalılar türktür
@Good-girlll hala kafa aynı ya. Kürt yatağı diyorum. Bücür Sıgara sende kafa mı yapıyor Can'ım ne kullanıyon.
Haha yok be 😅
İsterdim
İstemezdim
hayir
2 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar