Açıkçası sigara kullanmıyorum içene de neden içiyorsun demem hangimiz çok doğruyuz da sigara içene sağlığa zararlı içme be diyebiliyoruz :) Ona bakarsan bazı insanlar diğer insanların hayatına ediyor sigara daha masum kalıyor.
insanlarla uğraşmak zordur ve kimse durduk yere uğraşmak istemez bazen kendimiz kaşınırız sonuçları veya ilerisi görmeden burada suçlu bizi sorun mu yaşıyorsun neden ileriyi görmeyi denemedin hiç
oysa sigara üreticileri seni düşünmez, yaşadığını düşünmez sen görmezsin ama senin sırtından milyarlar kazanmıştır sigara zararlı çünkü :P insanlar kimseyi düşünmüyor :P
(bu çelişkili yazımdan sonra daha yazmıyacağım :P)
Bir insanın en büyük düşmanı yine kendisidir insanları çok bahanede etmeye gerek yok iyi insanı da var kötüsü de bu yaşama şekil verdirir onlara ne kadar zararlı dersek diyelim onlarsızda olamayız dolayısıyla bu seçenekler arasında sigara :D Not: İlla herkeze zıt olcağım yine buldum birşeyler :D
Bırakın bu felsefeleri.. İnsanları kendinden uzaklaştırma gücüne sahipsin ister uzak tut ister yakınıda tut , sana nasıl iyi gelicekse artık, bunun sonucuna katlanmayı da bileceksin
insanlar daha zararlı çünkü sigara , alkol ve uyuşturucuyu yapanlar , satanlar ve bunlara izin veren de yine insanlardır. savaş açtığı ülkelere atom bombası ve kimyasal silah atan da yine maalesef insanlardır.
En İyi Cevaplar