Sizce Sigara Mı Daha Zararlı İnsanlar Mı Sebebiyle Birlikte Açıklar Mısınız?

Açıkçası sigara kullanmıyorum içene de neden içiyorsun demem hangimiz çok doğruyuz da sigara içene sağlığa zararlı içme be diyebiliyoruz :) Ona bakarsan bazı insanlar diğer insanların hayatına ediyor sigara daha masum kalıyor.

Sizce kim daha zararlı ''Sigara Mı '' veya ''İnsan Mı'' senin seçimin hangisi her türlü görüş ve düşünceye açığım teşekkür ederim :)
Sizce Sigara  Mı Daha Zararlı İnsanlar Mı Sebebiyle Birlikte Açıklar Mısınız ?
#pilavüstü #Hangisizararlı #Sigaramı #İnsanmı #Hayatbebilader

Sigara daha zararlı çünkü ;
İnsan daha zararlı çünkü;
Farklı bir düşüncem var dostum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sizce Sigara Mı Daha Zararlı İnsanlar Mı Sebebiyle Birlikte Açıklar Mısınız?
Cevapla