Mantığı kullanmayı reddeden biriyle tartışmaya girmek, bir cesede ilaç tedavisi uygulamaya benzer.
var mı böyle arkadaşlarını?
var mı böyle arkadaşlarını?
Insanı insan yapan iki şeydir bunlardan birisi kalp diğeri ise akıl yani mantiktir. Benim mantiğimla anlamadiğim duygulari olan bir arkadaşim varsa , ben ona insani fıtratindan dolayi ve mantiğimin her şeyi anlamayacaği mantiğiyla saygi duyarim
sevgilerrr
Bugün kalbi beynine değil pipisine kan pompolıyan birini engelledim 😊
:)) sağlıklı insan mış demekki her yere kan pompalıyor :DDD
heee anadımm
unutulmaya yüz tutmuş hatıralarınızım ben lan
tepkin sanki yetersiz gelenlere yapılacak cinsten. Eğer reddediyorsa sana karşı bir kanısı oluşmuş demektir. Neye göre mantık? balıkların mantığı mı yoksa bitkilerin mantığı mı?
balık ve bitkilerde
ya da hayvanat ve nebatata ta mantık yok kurulu bir programları var
ilham da denebilir ama açıklayıcı olması açısından doğuştan gelen bir rprogramlama ile iş görürler
kimlerden bekleyeceğiz?
dünya mantıksız değil
içindeki insanlar dünyayı mantıksız gibi gösteriyor mantıklı insanlara
ve o mantıklı insanlar yapılan her şeyi mantıksız görüyorlar
Yok hepsine yol verdim işim olmaz
Büyüksün ;)))
😉😉
Bende aildim yeni gençler le tanışıyorum.
Güzel
Cevap
1Cevap
Mantığını kullanmayan insan ile muhatap olmamaya gayret ederim.
her şey mantıkla bilinebilir mi
Mantıksız işler pişmanlık yaratabilir.
metafizik mantıkla açıklanamıyor
Mantık her ne kadar bir bilim dalı bile olsa saçma bulduğum bir alandır. Felsefe ve sosyoloji okumam. Hatta hiç sevmem. Takdir edilesi insanlar ise kalp ve mantığını bir arada kullanabilenlerdir.
kalb ve mantığı bir arada kullanamıyo kişiler bazı yerlerde mantık baz yerlerde kap devre dışı kalması gerekiyor somut verilere dayanması gerek bazı şeylerin ya da herşeyin ya da çocğunluğun ya da metafizik dışında herşeyin
Öyle bir kullananlar var ki. Görseniz şaşırırsınız. Size denk gelmemiş.
ben yok demedim az dedim
Doğrudur
Öncelikle mantıksız insan diye bir şey yoktur, mantık fonksiyonel bir işleyiştir sadece.
Laf anlamak istemeyen, sabit fikirli insanlarla tartışılmıyor haklısın.
sözler kelimeler ve olaylar bir mantık silsilesi içinde işlemeyince
kişiler mantıklarını kullanarak bu sistematiği çözüp konuşurken o kronolojiye göre ele alması gerekiyor bu olmayınca
bir başından bir kı çından konuşunca mantıksız bir durum çıkıyor ortaya.
Arkadaş çevremde yok, ben tam olarak böyle biriyle evliyim.
Kadınlar yanlış erkekle evlwnip doğru erkekle teselli olurlar
Mutsuzlar için geçerliii
ceset ilaç falan deyince
cesedi ilaçla yok etme yöntemleri başlığı falan olduğunu sandım
ahahahaha :))) kafa nerde
Olur başkan testere i alıp geleyim en kör olanııı
Aynen yaaa, beyin error vermeye basliyor 😕
Tartismak da zeki insanlarla olunca guzel 😄
her zaman tartışabilirizz
münazara yapalımm :DDD
mübalağa yapmadan :D
Hep mantik diyenlerdenim ben arkadas. Kalbimin hukmü yok artik.
mantık her zaman doğru şeyi bulabilir mi?
herşey mantıkla çözülebilir mi sence?
bazı şeyler mantık dışıdır mesela
metafikik olaylar gibii
ahahaha güçlü insanları severim :) güçlüyüm derken?
medyum memişin cinleri sana mı geçti :)
allah allah :))) kutumda büyük hissediyorum dedikleri yarışmada sen ne hisseettin :DDD
ya tamam şaka yaptım yaaaaaa
Kullanmayan kişi ile arama mesafe koyarım, anlaşması zor oluyor, hiç gerek yok tartışma yaratmaya.
tartışmaya gerek yok konuşalım
konuşalım :DDD
diyalog şart :) bide monolog var o nedir?
tekkişinin yaptığı biğrşeylerr :DDD
kendi kendine konuşma
kendini seslendirme vs vs
bide pendomim var
pandomim :) o ne demekkkk
seviyorum ben onlşarı yaptığı hareketleri anlamaya çalışıyorsun o söylemeden
güzel oluyor entresan ve değişik anlamaya çalışıyorsun düşündürüyor senii
https://www.youtube.com/watch?v=2qy9xw6XYf4
önemli değil her zaman :DDD
Arkadaşım yok, zorunlu tanıdıklarım var.
:)))))
Var ama aramızda sadece çıkar ilişkisi var onun dışında öyle olup samimi olduklarım yok
hımm anladımmm
Öyle 😂
Var.
Mesela soruyu soran kişi 😂😂
hah haa haa :))) çok mantıksız bir açıklama oldu :D
Sen mantıksız olursan mantıklı cevap bekleyemezsin :)
bu soru mantıksız mı?
Öyle insanlar uzak bana...
nereye yakın
Kendilerine benzeyenlere...
he tamamam
Mantık insan gibidir aldatır :p
Mantık dersi kadar mantıksız bir ders yok
Hayır öylesiyle arkadaşlık kurmuyorum 😊
Hım ilk başta bilemiyoaun
Tanıdığım biri olarak kalıyor arkadaştan saymıyorum
Tamamm
Olmaz mi hic olmaz mi
Formasyon için mantık dersleri alıyorum
Formosyon almaya ne ara karar verdin sen
Mantık dersinde konuşurken alayım desim ;))
Ben tartismam direk dalarim 😂😂
abooo :DDDD
Arkadaşım olamaz arkamda daş olur 😂
Kocamı tarif ettin
aile ilişkilerini buraya yazmayalımm
Nereye yazalım
duvara yaz gelince kendi okusun
Okusa da anlamaz o
:)))) anladığı dilden konuşş
memleketin %60'ı
;))))) evwt wvwt
1 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar