Gercekten seviyorum... 2 yil oldu yaklasik. Son kavgamizdan bu yana 5 ay gecti, konusmuyor. Izin vermiyor ona yaklasmama.
Pisman olan biri degilim genel de... ama hayatimda ilk kez kopek gibi pismanim.. ve deli gibi seviyorum onu...
Hic kac kere seni seviyorum dedi diye sayan biri gordunuz mu?
Ben saydim arkadas.. Asik saydim. Ve sevdim.
Onu gormek istiyorum sadece. Sessiz sedasiz uzaktan da olsa onu izlemek..
Lutfen..
Destek verir misiniz acarsam..
Pisman olan biri degilim genel de... ama hayatimda ilk kez kopek gibi pismanim.. ve deli gibi seviyorum onu...
Hic kac kere seni seviyorum dedi diye sayan biri gordunuz mu?
Ben saydim arkadas.. Asik saydim. Ve sevdim.
Onu gormek istiyorum sadece. Sessiz sedasiz uzaktan da olsa onu izlemek..
Lutfen..
Destek verir misiniz acarsam..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar