Kizlar mi daha fesat erkekler mi?
Mesela dondurma yalamak diyince erkekler mi daha fesat dusunur kizlar mi?
Mesela dondurma yalamak diyince erkekler mi daha fesat dusunur kizlar mi?
Bence erkekler daha fesat ama dondurma ıcın bır fesatlık dusunen kısıde kusura bakmasında nımetle neyın dalgasını yapıyolar asla bır kısının erkek ya da bayan dondurmada yemesınde sakınca yok bence :D
Söyleyen taraf fesattır çünkü ben olsam dondurma yiyorum derim , yaşıyorum kelimesini kullanıyorsan vardır bir ibnelik
Erkekler düzdür. Kadınlar bence
Cevap
39Cevap
fesatlık sa kızlar daha fesat. ama verdiğin örnekten yola çıkarsak. eşit diye düşünüyorum. kızlarında erkeklerinde akıllarına aynı şey gelebilir. lakin erkekler dillendirir fesat olurlar. kızlar dillendirmez saf olurlar :)
Kızlar daha fesat.
Erkeklerin bir çoğu saf, aklı fikri bacak arasında ama kızların aklında kırk tilki geziyor.
Erkekler daha fesat düşünür dondurma yalamak konusunda ama öyle kızlar varki benden daha azgın bende daha vahşi :)
Erkeklerin mantığı düzdür, kızlar sübliminal mesajları daha çok sever ehehe.
Kızlar akılları fikirleri fesatlık kurnazlık kıskançlık.
erkekler belli etmezde içinde düşünür biz çok belli ediyoz ya :(
E erkekler tabii ki sorulcak soru mu bu yoksa canın sıkıldıgı için falan mı yazdın.:D
Her kişi kendine göre fesat. Genelleme yapılmasını doğru bulmuyorum.
Nimetlere cinsel anlam yüklemem, bunu yapanlarında kalitesi belli.
Erkek direkt dusunuyor fesat o konuda bayanı bilemicem
Sen erkekleri tanısaydın bu soruyu sormazdın. Biz nerelerden ne anlamlar çıkarıyoz sen biliyonmu? :D
Fesat insan fesattır, bunun erkeği kızı olmaz
Al birini vur ötekine
Kızlar. erkekler diyen kızlarda birşeyler eksik.
Kızların fesat olanı çok fesat.
ikiside bence erkek ama
Bence kızlar fesat 😂😂😂
Kişiden kişiye degişir
İnsandan insana değişir bireysel bakmak gerekir
fesatlık diyince kızların elıne kımse su dökemez..
bence kızlar sessiz gözüküoalr ama daha şeyler :D
Travestiler ikisinin ortası yani
Erkekler daha fesat bence
Kızlar ama belli etmiyolar hsjdhj
Erkekler daha fesat.
kızlar
Kızlar
Ben pek dondurmayla bir alaka bulamayirum
Kızlar
Yabiatina göre
tabiki kızlar
Erkekler
Kizlar
fifti fifti
Kızlar daha fesat 😂
Erkekler ya.
Bence erkekler
Kızlar
Hepimiz fesatız.
Bilemiycem
tabıkı ERKEKLER
kızlar tabii
kızlar
Kizlar tabiki 🙈
Kızlarr
bence kızlar
Erkekler
Erkekler
Siz kızlar fenasınız
Erkekler
kız erkek yok
Erkekler.
Erkekler.
Kızlar
Kızlae
kızlar
Kızlar
Erkekler
Erkekler
5 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar