Trabzon/akçaabat/söğütlü?

Arkadaşlar fenbilgisi öğretmenliğini kazandım ama trabzon akçaabat hakkında hiçbir fikrim yok ve korkuyorum açıkçası sizce kötü bir yer mi? insanları nasıl? ilçe gelişmiş mi? yurtlar problem olur mu? hava durumları falan ay ne bilim çok heyecanlıyım aklıma soru gelmiyor lazlara kötü diyorlar sinirli falan :(

Güncellemeler:
mutlu oldum baya şu an horon tepikliyorum :D :D

0|0
34

En İyi Erkek Görüşü

  • Trabzonun Ortahisardan sonra en büyük ilçesi diye biliyorum Trabzon merkeze yani ortahisarada çok yakın gelişmiş bir ilçe çoğu anadolu ilinin merkezi kadar var doğası denizi insanları genel olarak iyidir alışırsan bırakamazsın karadenizi zaten özlersin halkıda laz filan değildir oğuzlardan çepni Türkmende var diğer Türk boylarıda bu arada horondada çok iyiler kimileri Karadenizde en iyi horon oynanan bölge Akçaabat der fırtına gibiler gerçekten köfteside cabası :)

    1|0
    0|0
    • insanları çok mu aksi herkes öyle diyor bide öğrencileri para makinesi olarak falan görüyorlarmış doğru mudur?

    • Hepsini Göster
    • teşekkür ederim ^^

    • Rica ederim :)

En İyi Kız Görüşü

  • korkma kızzz gell pişman olmazsın karadenizin eşsiz doğasında okumanın tadını çıkar :)
    lazların damarına basmadığın müddetçe zararsızdırlar merak etme :)

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 3

  • Gayet iyi insanlari havadurumu yagisli olur genelde ama sicagi cok sicak. Lazlar iyidir la merak etme.

    1|0
    0|0
    • Akçaabat laz değildir yanlış bilgi olmasın.

    • @karadenizli52 Laz dedigi icin dedim Laz olup olmamasi onemli degil ki laz da var orada

    • Yani göçüp gelen vardır belki elle tutulmicak kadar ama halkının %99 u laz değil Trabzonda laz yok zaten genel olarak buda ayrı bir konu.

  • Karadeniz insanı iyidir. Zarar gelmez. Egeliyim bu arada

    1|0
    0|0
  • Akçaabat trabzon un bir ilçesi ve köftesi meşhur. Bir de Akçaabat sebat spor vardı.

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Niye yazdın o zaman madem bu kadar korkuyodun

    1|0
    0|0
  • Ilçe gibi değil il gibi zaten büyük bir yer sosyal baya

    1|0
    0|0
Yükleniyor...