Güncellemeler
+1 yıl
Boşta olsa yorum yap hayır işlemek istiyorum cennetlik olacagim +1
PAU - Pır Fena
Varsa şekerin patlayalım şekerim,
Yoksa şekerin oynayalım güzelim. 😂
#Bonzai
Cevap
0Cevap
Ex den bahsediyor hayatım şeker diyolar ya ona
Vurucaz kiricaz patlicaz diyo knk 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar