Bir yere gitmeden önce aşağılık kompleksi yaşıyorum, sizde de oluyor mu bu?

Şimdi İş bankasına vadesiz hesap açtırmaya gitmem gerek ama kafamda yine deli sorular. Bankadaki çalışanlar beni aşağılar mı? Yanlış bir hareket yaparsam ya da dediklerini anlamazsam insanlar beni aşağılar mı? Borsa için aracı kurum falan varmış beni aşağılarlar mı? İnternet bankacılığı falan varmış kaydolacak kadar yetenekli miyim? Diye soruyorum kendime ; kendimi bildim bileli.
Bir yere gitmeden önce aşağılık kompleksi yaşıyorum, sizde de oluyor mu bu?
Cevapla