+1 yılNe nefreti canım. Nefret olsa Mahsuni Şerifler, Neşet Ertaş'lar bizden çıkmazdı:)
seviyoruz da biraz anlayış ya süründürmeyin adamı. Egonuzu çok yüksek tutmayın. Ego diyorum sadece kendinize güvenin tabi o ayrı. Ortalama bir Türk kızı bile 50 tane kişiden teklif alınca. Kendini çok yüksek biri olarak görüyor hasta olduğumuz nokta o. Kişisel olarak o kişiden soğuyoruz. Arada gerçekten seven yiğidolarda bu yolda harap oluyor harcanıyor. ay götüm diyesim geliyo o kıza.:) 22 erkek'de bir topun peşinden koşuyor. Amaç gol atmak yani şunu anlayın artık:)04 Yorumla
Soran+1 yılAma erkeklerde önüne gelene asiliyor be sevgili bunlarneolaki :) kızlarda ego yapıyor işte :) bir restart atılmali bize :D
- +1 yıl
aynen restart şart.
bu ülke olmadı gibi ya tam olmadı sanki:)
Soran+1 yılBir oldu ilk başta ama sonra bir afalladi falan gibi bence de :)
- +1 yıl
orasını bilemiyorum bende :)
En İyi Cevaplar
+1 yıl
Söz konusu nefret falan değil sadece hoşnut değiliz. Öncelikle gözleriniz her zaman yükseklerde herzaman en iyisi olsun modundasınız. hazıra konma peşindesiniz.
sevgiden aşktan anlamıyorsunuz saygıdan anlamıyorsunuz çirkeflik var özünüzde.. daha bir kaç daha söylenılcek şey var ama uzatmayaım.
Şahsen ben türk erkeklerinin Bir çek li kadınla veyahut ukraynalılarla evlenmesı tarafındayım. çünkü bu 2 ülkenın bayanları erkeğine çok düşkündürler.03 Yorumla
Soran+1 yılBen buna katılmıyorum kusura bakma çünkü şu ana kadar hep Türk kadınların ailelerine eşlerine daha çok sahip çıktığını fark ettim diğer milletlerle kiyaslayinca
- +1 yıl
Ben kesinlikle herkes aynı demiyorum %70 lik kısmı böyle diyorum zaten.
Benim bir abim 36 yasında kendisi natocu olarak deniz kuvvetlerinde bir askeri personel sürekli yurtdışında olduğu için her ülkeye gidip gören birisi uzun uzun yasayıp görmüş bir insan yılların tecrübesi diyelim kendisine. onun dile getirmesiyle söylüyorum. bütün bunları. Ukraynaya gitme fırsatım oldu onunla sadece kendim gördüm bizzat araştırdım. müthiş derecede saygı ve erkeğine sadıklardı. çeke gitme durumum olmadı ama orayada gideceğim umarım orası daha bir elden ayrı diyor :)
Soran+1 yılÇek insanları pek bir soğuk denendi onaylandi çok yüksek tutma umutlarını :)
+1 yılEn cok gukdug u m yani da su hayatinda baska milletten kiz gormemis Turk kızını gomuyor her milletin kızında var bir eksiklik onlarin eksiklerini neden gormuyorsun tek trip tek dirdir bizde mi (kaldi ki ben cok trip atmam)
Totomuz kalkikmis etrafimizda 1500 tane abaza olunca ister istemez ufaktan kalkıyor
Tipimizi begenmiyorlar ayni gendeniz ne yapalim. Kisaymisiz butjn ulke erkekleri 190 ya
Neyse bu liste uzar gider24 Yorumla
Soran+1 yılTıp olayını anlamıyorum ya ben kız halimle oha çok güzel kız diyorum yoldan geçerken nasıl beğenmiyorlar bilmiyorum
- +1 yıl
Ya bir de objektif gozle bak cidden 1 hafta gozlemle bunu guzel kiz sayisi yakisikli erkekten daha cok hayatinda kac defa of ne yakisikli cocuk deyip baktın? Benim ya 2 ya 3tur Şu an dusundum de onlardan biri de yabancıydi 😂😂 ama kizlar oyle mi guzel kiz cok cok daha fazla
Soran+1 yılYaniiiiiğ işte neyse şimdi elestirdigimiz şeyi yapmayalım ama kızlarımız çok güzel cidden :D
- +1 yıl
Bence de :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılValla bacım ben burdaki kızları gördükten sonra erkekleri dibine kadar savunuyorum hiç cinsiyetçilik filan yapamam.
62 Yorumla
Soran+1 yılYok bende Cinsiyetçilik yapmıyorum genel olarak duyduğum için söylemek istedim yanlış anlasilmasin :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
37Cevap
o nefretten değil bnce milletçe alışkanlığımızdır her güzel şeye illa bir kötülük bulmak, erkekler de bunu yapıyor çoğu egosundan çoğu kız arkadaşı olmadığı için ama yapıyolar yani
11 Yorumla
Soran+1 yılEvet doğru bence de
bak şimdi şahsım adına konuşayım bütün kızlardan elbette ki nefret etmiyorum sonuçta benim de çevremde sevdiğim anlaştığım kız arkadaşlarım var ama özellikle bazı kızların "dünyaları ben yarattım, ben vazgeçilmezim vs" tripleri erkekleri inanılmaz derecede sinir ediyor ve böylelerini aşağılamaktan haddini bildirmekten zevk alıyorum yoksa her kız aynı değil tabii ki
02 Yorumla
Soran+1 yılBu senin dediğin çok doğal herkes sevilemez yani sonuçta Teşekkürler cevabın için
+1 yılKim sizin canınızı sıktı sayın soran nedir bu hiddet celal
12 Yorumla
Soran+1 yılYahu kaç kez dicem kizlarsoruyorda bu yorumu çok görünce sormak istedim diye :D kimse canımı sıkmadı sayın cevaplayan :D
- +1 yıl
Ha sorun yok kim dediyse tez desin kelsi asıla :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılBoş ver gitsin hepsi genleri farklı gibi davranıyor. Farklı kültürden geliyoruz sanki neyse cidden hiç düşünmeye değmez
11 Yorumla
Soran+1 yılNe biliyim hani naptik bu kadar diye düşündüm ben erkekler hakkında öyle düşünmüyorum mesela çok sıcakkanlı vs. hani aynı milletiz dediğin gibi sonuçta :)
bir kizdan biri hoslaniyo bunu ona iletiyo daha sonra butun ulke duyuyo kiz dio ki salk bana teklif etti butun kizlarda var bunbn yuz vermdm dio halbu kinkiz kasar millet tren yapmis gelio bide bn oyle biri deqilim faln filan anlatio kizlar cok yalanci
04 Yorumla
Soran+1 yılÜf sen baya dolmussun :D bence onlar istisna
Soran+1 yılKız teklif edince de sorun oluyor ama neyse yani kendimizce hakliyiz hepimiz ama gene de her kızı aynı kefeye koymamak lazım diye düşünüyorum ben
Embesiller. (nefret edenler) sanki rus kızından çıkmışlar gibi davranıyorlar.. Türk kızları Kezban, dırdırcı, çirkin, içine kapanık, seksten bir haber diyorsunuz.. Sonra iki dakika yüz veriyorlar aha orspu diyorsunuz.. Sanki anaları putinin karısı.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 10b cevap paylaştı.
+1 yılSacmalama yav negret edilecek bir karakteri yoksa kimseden nefret etmem
22 Yorumla
Soran+1 yılKs de yeniyim her 10 yorumdan 6 si işte turk kızı olduğu için sormak istedim :)
- +1 yıl
Sanal alemdeki goruslerle fikir sahibi olma boyle seylerde
ben sana söyliyeyim mi çünkü türk kılarını kolay kolay yatağa atamıyorlar bu birincisi.
2. si burnu bir karış havada atarlı ve kendini birşey zanneder02 Yorumla
Soran+1 yıl2. Maddeyi anlamadım ya okuyunca kusura bakma
Sen bakma onlara ergen tıfıllar g. tlerinden uyduruyorlar ego kasıyolar kendilerince
10 YorumlaNe nefreti? Nefret eden varsa bütün Türk kızlarını bir tutuyordur
10 Yorumla
+1 yılBu nefret sizin tribinizden veya durumunuzdan değil doğuşunuzdan gelen erkekler aşşağılıktır bakış açısından dolayıdır
01 Yorumla
Soran+1 yılNe alakasi var kim demiş öyle görüyoruz diye
Genelde bir iki kız tarafından reddedilen, aşağılanan ya da kalbi kırılan erkekler nefret ederler.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 9b cevap paylaştı. türk toplumu içinde yaşayan bireyleriz bu yüzden birbirimizin yüzüne bakıyoruz doğal olarak eleştirilerde bu yönde oluyor dozu kaçanlar vardır ama nefret ağır bir itham olmuş
06 Yorumla
Soran+1 yılBencede ağır bir itham ancak burda çok sık gördüm nefret ediyorum Türk kızları ndan lafını o yüzden sordum
- +1 yıl
kişisel görüşü olabilir pirim yapma çabası olabilir başka bir nedeni olabilir yani olurda olur ama neticede gördüğün gibi kendi kendimize yaşıyoruz bu ülkede her iki cinsinde sevilmeyen yönleri olabilir peki hiç mi sevilecek yönleri yok birbirimizin sevilecek yönlerini görüp onları çoğaltmalıyız böylece daha önyargısız daha sağlıklı ilişkiler kurma şansımız artar
Soran+1 yılYukarıda da yazdim ben genellemiyorum merak ettim sordum yoksa bende önyargısız iletişim kurmayı en çok isteyenlerdenim Teşekkürler cevap için
Soran+1 yılYok ben seni anladım zaten bende kendimi iyi ifade etmek istedim Sağol cevap için
- Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılneden nefret ediyim ki hepsi kendine göre güzel ve özel bence
10 Yorumla
+1 yılOnlar salak olanlar. Kurban olurum milletimin kızına.
10 Yorumla
+1 yılTürk erkeklerinin ve kızlarının aşağılandığı günler çok geride kaldı. Biraz mağara soru gibi olmuş.
01 Yorumla
Soran+1 yılYani bence mağara gibi değil çünkü çok gördüm burda
Aile & Toplum konusunda 3,5b cevap paylaştı. Türk kızı, gerçekten Türk kızıysa seviyorum. Özenti saçma sapan genişlikleri sevmiyorum.
00 Yorumla
+1 yılKanka
Şimdi Türk kızı küs barış çiçek uzat @>–;–götüme so. k der
Yabancı kız küs barış çiçek uzat @>–;–teşekkür ederim der fark bu yani09 Yorumla
Soran+1 yılBenim çevremde öyle ilkindeki dediğin gibi kızlar yok belki senin cevrendekiler öyle denk gelmistir
- +1 yıl
yok yok genel çevre bu kanki mahalle ve ya sokak bildirmedim fark ettin demiiii
bak yazmanda bile kibirlilik dolu
Soran+1 yılOha yok artık ne kibiri bende yanlış arkadaşlar edinince önyargılı olduğum zamanlar olduğu icin öyle yazdım ama asla kibir yok cümlemde
Soran+1 yılHem mahalle ve sokak değil belki de genel olarak hep öyleleri denk gelmiş manasinda dedim ama yanlış anladın sanırım neyse Teşekkürler genede
- +1 yıl
bana kendinizi anlatmayın %80 böyle boşver uzatma
Soran+1 yılUzatmak değil bu cevap istedin cevap verdim bence sakinles biraz
- +1 yıl
no panic sakin ben
demekki sen %230 nin içindesin
Soran+1 yılEvet evet öyleyim
- +1 yıl
Bn de turk kiziyim ama bana biri hediye verse trip atmam tesekkur ederim karsimdakini kirmam genelleme yapmayin hepimiz ole deiliz
- Aile & Toplum konusunda 787 cevap paylaştı.
+1 yılTurk kizlari kendilerinden nefret ettiriyolar ayan nedir abi ya mafya gibi sen erkek olsan normal karsilarmiydin?
03 Yorumla
Soran+1 yılYa ama işte 1000 kızdan 1000 de mi böyle hani çok genel konusuyosunuz o yanlış bana göre
- +1 yıl
Zaten normallere gereken deger veriloyor , ve boya kutusu olanlarda haric. kiz makyaj yapiyo taninmiyo bide o yonden dusun ne hala geliyorlar dogallik varken? Onlarida bir dusun
Soran+1 yılTamam o konuda bişey demiyorum dünya genelinde ağır makyaj çok moda ancak konu bu değildi neyse ben seni anladım ne demek istediğini
Türk kızlarından nefret etmiyorum ama 20 yaş altından uzak durmak gerekiyor çoğu çok asi kendini beğenmiş
01 Yorumla
Soran+1 yılErgenlik işte :) kizi da erkeği de saçmalıyor :D
Yoo ben bayılıyorum peşlerinden koşturuyolar daha hoş oluyo
10 Yorumla
+1 yılota boka karışıyorsunuz salak saçma tripler atıyorsunuz sanki dünyadaki tek kız sizsiniz ego tavan zaten
00 Yorumla23 yasindaym oha ne olgun ne güzel akilli iki kelimeyi bir araya getiren tam anne olucak olgun bir kiz diyeblcegim bir Türk kiziyla karslasmadim illaki vardir ama karsilasmadim
18 Yorumla- +1 yıl
Boyle diyebildigin bir yabanciyla karsilastin mj
Soran+1 yılUmarim karsilarsin
- +1 yıl
Yok hayir Türk kızı genellemesine kızıyorum. Aslinda olgun ve 2 kelimeyi bir araya getirebilen kiz zor bir sey değil. Olgunluk olayini ben bilemem disaridan gozlemlemek lazım ama 2 kelimeyi bir araya getirmek diyorsan onu yaparım bak üslubum diksiyonum da iyi
- +1 yıl
@asdasdasdaf salakca trip atarmisin bir kız tabiki trip atar ama herseye olmamali ben mesela mühendisligi btircem bir is yemegine gttgmzde ayak uydurablrmsn saygi gosterirmisn erkeklik kavramina ailem cok sessiz seker gbi insanlar onlara da hürmet edermsn boyleysen babana haber et geliyom :D accikta güzel ol :D
- +1 yıl
Salakca trip atmam bazen kizlari gorup kendime sukrediyorum bu konuda is yemeğine neden gidemeyelim gördüm oyle ortamlar erkeklik kavrami neymis neyine saygi duyacakmisim?
Soran+1 yıl@asdasdasdaf kadınlık kavramına saygı duyuyosan ben seni babandan isticem emir103 xjxjcjcncm
- +1 yıl
Haha mantıklı
Aile & Toplum konusunda 5,1b cevap paylaştı. yok ya bizimkiler iyidir
10 Yorumla
+1 yılNefret etmiyorum çoģunu seyviyorum
50 Yorumla
+1 yılKim diyo nefret ediyoruz diye.
01 Yorumla
Soran+1 yılKızlar soruyordaki yazarlar sözlükler çok gördüm sormak istedim
genellemeni sevmedim ben kimseden nefret etmiyorum
010 Yorumla
Soran+1 yılYukarıda da yazdim genelleme yapmak istemedim sormak istedim belki yanlıs anlatmisimdir sorumu
Soran+1 yılBak şimdi burda ve sozluklerde hep bir Türk kızı ifadesini çok görünce sordum şahsi değil yani her birinize neden diye sormadım hani sizce neden böyle deniyor manasinda fakat anlatamamisim dediğiniz gibi belki çok iyi anlasicaz belki anlasamicaz benim anlatmak istediğim daha farklıydı ama ifade edemedim kendimi
- +1 yıl
bak ben sana işin özetini geçiyim günümüzün en büyük hastalığı şımarıklığı özgüven sanmak özellikle kızlarda bu var piyasada bir sürü abaza var ve o kendini beğenmiş ay götüm kızlara malzeme oluyolar aç instagramı kendin bak türkiyenin bazı illerinde 450 oyla belediye başkanı seçiliyoken saçma sapan bir kızın 2500 takipçisi var ve fotorafının aldığı beğeni sayısı 1200 ün üstünde şimdi bu kıza selam versen abazasın vermesen iktidarsızsın erkekler ne yapsın? sırf kendini beğenmiş canım kızlar yüzünden düzgün erkeklere abaza etiketi yapıştırıyolar bu şu an rastgele bir selam versem mesajdan abazayım vermesem iktidarsızım şimdi sen söyle bu kendini beğenmiş kızlar ve onlara malzeme olan abazalar yüzünden düzgün aklı başında efendi erkekler ne yapsın? ben ne yapim haketmiyolarmı sence? senin anlatmak istediğin bu ve evet bazı kızların suratına inşaat küreğiyle vurmak istiyorum çünkü bazı kızlar bunu hakediyolar ikna oldunmu?
Soran+1 yılBen ikna oluncak veya olunmyacak konumda değilim zaten sadece sordum evet o tarz insanlardan kimse haz etmez zaten yani
Soran+1 yılAnladim tamam yani oda yanlış haklısınız umarım böylesine denk gelmezsiniz
Soran+1 yılBilmiyorum ne yazcagimi :D yani o zaman öylelerinden kız erkek uzak duralım :D
Nefret etseler kac yazar? Yine onlara talim
10 Yorumla
+1 yılGenelde tanışmak için yanına gidildiğinde aptalca triplere girildiğinde saçma sapan cevaplar verildiğinden dolayı nefret ediyorum.
14 Yorumla
Soran+1 yılOda artık farklı niyetlerle çok tanışmak istenen olduğu için normal bir şekilde gelenler arada kaynıyor o açıdan
- +1 yıl
Herkese karşı ön yargılı olunamaz... Konuşmasına göre değerlendirmeli insan. Direkt saçma sapan tavırlar içine girilince çıldırıyorum.
Soran+1 yılYani haklısın ama her kız da öyle değil simdi bana deniyor genelleme yapiyosun diye ama aldığım cevaplarda da genelleme var seninki gibi mesela
- +1 yıl
Öyle çünkü. Böyle olmasının çoğunlukla sebebi bu.
Gizli Üye(30-35)+1 yılTürk kızı candır, gerisi heyecan. :)
10 Yorumla
+1 yılIrkımın kızlarını seviyorum var olsunlar..
10 Yorumla
+1 yılbir anasina baksin onlar
10 YorumlaBen etmiyorum genellemeleri sevmem
02 Yorumla
Soran+1 yılGenelleme yapmadığını söyledim zaten sanirim yanlıs ifade ettim kendimi
Aile & Toplum konusunda 499 cevap paylaştı. ne alaka siz bizim canımızsınız
10 Yorumlakarakterleri analarin gobeginde unutmuslar ondan
04 Yorumla
Soran+1 yılHepsi mi yani kaç Kızla konusmus olabilirsin ki böyle diyosun ya da kaç milletten biriyle konusmus olabilirsin
Soran+1 yılMaalesef erkeklerde tirt genlerde sorun var demek ki
Söz konusu havadan sudan sebep kezbanlıksa evet
00 Yorumla
+1 yılya Seksi ayıp biliyorlar
017 Yorumla
Soran+1 yılAma o toplumun yetistirmesiyle alakali bişey yani aile temelinde sorun var
- +1 yıl
Bunu düzeltmek lazım
- +1 yıl
Sıkıntılı bir sorun gençler hep abaza
Soran+1 yılAbaza olmayın ya :D yani bastırılmışlık çok var bence de 21. yyda el ele tutuşan çiftleri kınayan yaşlı dolu etraf
- +1 yıl
İlk yaşlılarımı sikelim yani 😃
Soran+1 yıleğitimle her şey hallolur
Soran+1 yılAma sizde iradeli olun yahu abazalik yapmayın :)
- +1 yıl
Soruyorum sana yanımda sen olsan bu düşünceyle abazalık yapmamda kimse yoksa napayım napayım sorararım sana 😂😂
Soran+1 yılAaa sende ama aç instada vs manken fotolarına bak madem :D Şimdi haklı çıkarmaya çalışma kendini :d
- +1 yıl
Ahahah elde edemedikten sonra napıcam onu ins. Adresini verde karşımda ki kim onu bari bileyim 😂
Soran+1 yılVictoria secet yaz çıkar sjdkxkx ya konu nereye geldi abazaligindan dolayı :D kendine çeki düzen ver :D
- +1 yıl
Yardım almam gerekiyor galiba :( yardım edermisin bana 😂😂😂😂
- +1 yıl
Erkekler abi korkacaksın 😂😂😂
Soran+1 yılAnlamadim? Neyse yani kisaca erkeksiniz ama abaza olmayın karsindakine saygılı olun güzel güzel anlasıp gidelim milletce :D
- +1 yıl
Beni bir takip edermisin annem merak ettim seni 😂😂
Soran+1 yılSosyal medya hesabım yok :D
- +1 yıl
Buradan takip et kuzum zaten 😂
Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı. Etmiyorum ama soğudum iyice
00 YorumlaEtmiyorumm hepsi benim bebeklerim 😂
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 15,3b cevap paylaştı. Etmiyoruz
10 YorumlaKim o nefret eden
00 Yorumla
+1 yılyoo nefret etmiyoruz
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 24,5b cevap paylaştı.
+1 yılFazla cinsiyetciler
03 Yorumla
Soran+1 yılMesela?
- +1 yıl
Erkek düşmanlığı var, her erkeğin köleleri olmalarını istiyorlar. Köpek gibi sadık olalım onlar da bizi yönetsinler
Soran+1 yılBu çok kötü bişey umarım bir daha bu tarz biriyle karşılaşmazsin
+1 yılÇoğu saf
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 557 cevap paylaştı.
+1 yılaşagılayan yok :D
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar