En iyi arkadaş kardeşmidir ? Kardeş mi en iyi arkadaştır ?

Soruyu bende anlamadım KS.

Ne demek istedim bilmiyorumda..

Kardeşler güzeldir.

İlkokul lise ve üniversite arkadaşlarımdan bir hayır görmedim.

Kıskançlık bunlarda, dedikodu bunlarda, ikiyüzlülük bunlarda.

Sende bir sorun var diceksinizde inanın değil.

Sizce ?
En iyi arkadaş kardeşmidir ? Kardeş mi en iyi arkadaştır ?
Cevapla