Hepimiz de dönem, dönem oluyor bazı işler gözümüzü korkutuyor ve "Ben bunun üstesinden tek başıma gelemem!" Diye yakınıyoruz. Sizin var mı böyle deyip üstesinden geldiginiz şeyler?



Bu bir Özel CevapSadece soran ve cevap paylaşan üye tarafından görülebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Böyle düşünmedim hiç.
hayır çünkü hiç bir şey için üstesinden gelemem demedim
Basarabilecegime inanirim hep
Cevap
23Cevap
Allah hiç kimseye katlanamayacağı gücü vermez eğer verseydi canını alırdı.. Hala yaşıyor sayılıyor isem demekki üstünden gelmişim.
Ben üstesinden gelemem denilen şeyin zaten hiç bir zaman karşısında olmayız.. Olmaya kalkan mutlaka çok becerikli ve cesurdur..
Insan başına gelen her şeyin üstesinden gelebilir. Yani aslında bunu yapmak özel bir şey değildir. Başınıza gelmesi yeterli...
İnsan yeter ki nasıl güçlü bir yaratık olduğunun farkında olsun
Yalnizlik ve inadina inatci bisekilde bundan kurtulmayi istememek hem mutsuz hemde kendime sozumu gecirmenin vermis oldugu zevk. Yinede zor yalniz olmak :/
açıkcası karışık durumlar var ve üstesinden birlikte geleceğiz
Üstesinden gelemem demedim hicbir seyde hep bir denedm
tek başıma atlattıgım günden beri kimseye yok ihtiyacım.
bak en net olduğum konu budur ben bunun üstesinden gelemem diyorum ve gelemiyorum
Büyüdüm ve galiba içimdeki küçük yaratık öldü. Diril diyorum dirilmiyo beni sinir ediyo. Bu psikolojik bir durumsa lütfen artık son bulsun.
Hiç böyle bir cümle kurmadım. O yüzden bu soruyu pas geçiyorum.
Sadece Xper almak için yazıyorum...
Savaş hastalık gibi büyük şeyler psikolojimi bozabilir. Geri kalan herşey için master card
Babasiz olamam dedim ama olnuyormus ama anasiz olwmam
Üstesinden gelinmeyecek şey yoktur. Başkalarının yardımıyla da bazı şeylerin üstesinden gelebiliri.
Hayat bazılarına zike zike öğretiyor işte panpa ağlamayı unutuyosun
Üstesinden gelmek zorundayim. Her gün yeni bir gün ve farkli seyler yasaniyo. Belki bunun sonucunda yüzümüz gülecek Ínsallah.
Herşeyin üstesinden geldim gelirimde
Olduda saçma şeyler yani öyle hayati değil
üstünden geçemediğimin altından geçiyorum :D
şu an kpssnin üstesinden gelemedim :/
Geliyorum mecbur gelmeyip napcam
Evet ve geçmek üzere artık. Çok az kaldı
Çok şükür demedim hiç 😊
Gelemem diyosam gelemem zorlamaya gerek yok :D
Geldim evet ben başardım
geldim
Yok. Gelmedim
Cogu zaman geldim
yok gelemedim
bir çok şeyin
Dogru soz
Yok.
Geldim
Geldim Allaha şükür
geldim !_!
Gelemedim
geldim,
Evet geldim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar