Neden yetim ve öksüz bir kıza basit veya kullanılacak gözüyle bakıyorsunuz?

Yetim olduğum için mi? Oysaki hep kendime sahip çıktım ama o kadar bıktım ki. Yetimlikten ziyada , iğrencin sanlar beni maffediyor. Bu toplum beni maffdiyor... Sırf annem, babam olmadığı için mi, bana sanki fahişeymişim gibi bakıyorlar?
Neden yetim ve öksüz bir kıza basit veya kullanılacak gözüyle bakıyorsunuz?
Cevapla