Park halindeki aracınızın arkasına çıkamayacağınız şekilde araç park edildiğini gördüğünüzde nasıl tepki veriyorsunuz?

deli oluyorum. hayır başka şekilde çıkamayacağını gördüğü halde ne diye arabasını o şekilde bırakıp gider bir insan. 2 saat boyunca araç sahibini aramak, beklemek zorunda mıyız. Kesinlikle sakin kalamıyorum böyle durumlarda. Siz, park halindeki aracınızın arkasına çıkamayacağınız şekilde araç park edildiğini gördüğünüzde nasıl tepki veriyorsunuz?
Park halindeki aracınızın arkasına çıkamayacağınız şekilde araç park edildiğini gördüğünüzde nasıl tepki veriyorsunuz?
Cevapla