Facebook hesabımı dondurdum, instagramı kapattım. Sizce kafam rahatlar mı?

- Tibet tapınaklarında yaşayan budistler gibi teknolojisiz ortam yaratıyorum kendime. 4 gündür laptopu bile açmadım. Tek kullandığım telefon onu da ALO-ALO :). Kafam az da olsa rahatladı. Stres vs'den ben alıkoyar mı bu yaptığım şey?
Güncellemeler
+1 yıl
Sizce bu koşullar altında daha güzel bir hâl alır mıydı? Herkes eskiden olduğu gibi beraber dostça/arkadaşça yaşar mıydı? Akrabalık ve arkadaşlıklar sıkılaşır mıydı? :)
Facebook hesabımı dondurdum, instagramı kapattım. Sizce kafam rahatlar mı?
Cevapla