Kadınların açık giyinmesini yargılayan kaç adet tanıdığınız var?

Bir toplumun gelişebilmesi için kadına bakış açısını değiştirmesi gerekir ama ne yazık ki yaşadığımız yerde bırak kadınları bir birey olarak görmeyi kıyafetlerine göre yargılanabiliyorlar. Açık giyinen kadın kötü değildir senin o pislik bakışın ve yargılayan karanlık zihninde sorun var kötü olan sensin. Bu tip insanlar ne yazık ki çevremizde çok var bide gayet şık ve güzel giyinmiş kadın yoldan geçen kadına bakar içinin yağları erir içi gider ve ironik bir şekilde de eleştirir hatta arkasından demediğini bırakmadığı kadınla yüz yüze gelse sanki o aşağılayıcı cümleleri o söylememiş gibi gayet yalaka bir şekilde konuşur. Kötüyüz beyler bayanlar zihnimizi değiştirelim böyle hırboları dışlamak kolay dışlamak yerine bir kaç bakış açısı katamaya çalışalım en azından düşüncelerimizi özgürce savunabilelim. Biliyorum böylelerine laf anlatmaktan yorulmuş olanlarınız var ama elden ne gelir dışlasan daha mı iyi olcak. Hırbo eğitiyoruz kampanyası.
Kadınların açık giyinmesini yargılayan kaç adet tanıdığınız var?
Cevapla