Kızlar acı eşiği harbiden daha mı fazla?

Az önce dünyanın en acı biberini yiyen insanları izliyodum... Erkekler yedikten yaklaşık 30 saniye sonra yoğurta dondurmaya abanıp acıdan duvarlara filan tırmanırken bir tane genç kız hiç birine ihtiyaç duymadı tamam gözleri yaşardı konuşamadı filan ama... Öyle geçirdi acısını... Yiyen erkekler ağlıyodu neredeyse he.. Hatta hastanelik filan oldular... Demek ki kızların acı eşiği harbiden erkeklerden daha yüksek? Helal valla..
Kızlar acı eşiği harbiden daha mı fazla?
Cevapla