2 kez açıcı yapılmış sarı saça kına yakılır mı kızlar?

saçlarıma 2 yıl kına yaktım çokta iyiydi sağlıklıydı sonra bir heves sarı istedim kuaförüm 2 ay uğraştı ve saçımı 2 kez açarak sarı yaptı boyadı falan en son rumleks diye bişe yaptı ama saçlarım çok kötü halde yağlıyorum hergün ama düzeleceğine dahada kötü oluyor gün geçtikçe şimdi kına aldım tekrar yakmak için tutar mı arkadaşlar ?
2 kez açıcı yapılmış sarı saça kına yakılır mı kızlar?
Cevapla