Türk kızları neden bu kadar egoist ve kibirli?

Genelleme yapmak doğru olmaz fakat Türk kızlarının bir çoğu kendisini kaf dağında görüyor ve küçük dağları ben yarattım havasında. WhyShy videosunu izledim de çocuk açıklama yaparken bile lafını dinlemeden gidiyorlar. Sanki tüm erkekler onlara tecavüz edecek! Şimdi alınanlar olur ama tüm erkekler sapık değildir bunu söylemek istedim. Önyargılı olmamak lazım. Ayrıca bir çoğu da kendi hemcinslerini çekemiyor kıskanıyor. Yabancı kadınlarda da var ama bu kadar değil. Hatta onlarda hiç yok komplekssiz ve pozitifler. Bizimkilerin suratları asık. Sebebi neydi ki? NOT: Erkeğim pembeli hesaptan giriyorum.



Türk kızları neden bu kadar egoist ve kibirli?
Cevapla