Çevrenizde kötülükle beslenen insanlar var mı? Sürekli kötülük peşinde olan başkalarının üzüntüsünden haz duyan insanlar var mı? 


Kafayı taktığım insanların göz yaşları benim içimde mutluluk hormonu salgılıyor. Küçükken annem beni öfkelendirdiğinde bir olay yüzünden ağlamasından büyük keyif alıyordum. Kafayı taktığım bir insanın ölümü bile beni mutlu eder. Kafayı takmam için bana zarar vermesine gerek yok.
koruyucu meleğim var benim 😍
Kim kim😀
Eyvallah bilader😂
Var kanka Allah affetsin
Keskin sirke küpüne zarar kötülük döner dolaşır kendilerini bulur
Öyle insanların çoğundan kurtuldum kalan bir ikisi de kötülükten beslenmeyi bıraktı
Cevap
15Cevap
Olmaz mı var tabi çok kotü ya kendisi pislikkkkkkk bak seni anlatiyo soru bakkk @ican7
Arkadaşlar sakin.
Biz ortamda dozunu kaçırmadan troller ve güleriz ama kalkıp ahahahahahahhaahha salih bacağı kırılmış ne güldüm kolu da kırılsaydı demez kimse bence :D
her toplumda her ortamda var öyle insanlar. biri mutsuz olunca gülüyorlar ya ayar oluyorum.
İllaki vardir olmasinida yadirgamiyorum zaten ama biz akilli olursak kimse mutlulugumuza engel olamaz.
Oluyorlar ama..
Neden oldugunu hic dusundun mu?
Çok düsundum yine ben haklı çiktim.
Sorunda burdan kaynaklidir kardesim eger hakliysan bile hakliyim deme..
Neden demiyecegim ki? Haksızlıga tahammul edemiyorum eğer ortada bir haksızlık varsa ve karşı taraf haksızsa hakkımı sonuna kadar savunurum kardeşim..
Belkide haksizsindir, hakli oldugunu zannediyorsundur. Saglikli dusunup karar verdigini duusnmuyorum ofkeyle kalkan zarar oturur kardesim.
Haksız olduğum zaman özürumü diliyorum yani haksızlığımı kabul ediyorum ama görünen köyde kılavuz istemiyor.
Neyse bisey demiyorum kullanici adinin hakkini veriyorsun gercektende hayirli sahurlar..
Sağ ol sanada..
Kötülükle beslendiğini düşünmeye başladığım insanlar var. Hala emin olamamış durumdayım ancak.
kötülükle besleneni, döner dolaşır kötülükler bulur laf anlamaz kız...
Sende bayağı gizem olusturdun he.
sen öyle diyorsan öyledir Marmarisli kız.
Tanıdık😑
gamze ben seni nereden tanıyabilirim.
@Sniper_45 ne oldu ki?
bencenizden biliyorum Marmarisli olduğunuzu, tanıdık değilim.
peki iyi bir şey mi, kötü bir şey mi?
@Sniper_45 haklısın.
valla pek yok bende sanırım çünkü insanlar ne kafası yaşıyosa bende onu yaşıyom ortak yol buluyorum hep yani insanlarla
var en yakin arkadasimdi kendisi. artik degil.
olmaz mı onlar heryerde varlar.
Olmaz olur mu her yerde var
çevrem de yokta ülkenin başında var
Evet var ama arkadaşım değiller
Yok cevremde barındirmam
Çevremi takip etmiyorum
Var maalesef
Birden fazla.
Her daim vardır. Bu arada iyi kandiller.
Yok.
olmazmı çook
Evet var
Var maalesef
Ta kendisiyim
Maalesef var
birsürü var :S
1 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar