Arkadaşlar zaman neden bu kadar hızlı geçiyor?Ömür çok çabukcak bitiyor!!!

Zaman çok hızlı geçiyor seneler akıp gidiyor.Sürekliyaşlanıyoz yıpranıyoz ölüme her gün bir adım daha yaklaşıyoz.Bu kısa hayatta çoğumuz hiç ölmeyecek gibi günaha giriyoruz.Neden ölümden sonrasını sonsuz hayatı hiç düşünemiyoz.Ölüm bir anlık ama ibadet etmemize engel bişeyler var sanki.Ben dahi bunları söylüyorum ama bir tülü ibadete başlayamıyom.Bunalımdayım ne yapmam lazım nasıl ibadet başlarım?
Arkadaşlar zaman neden bu kadar hızlı geçiyor?Ömür çok çabukcak bitiyor!!!
Cevapla