Sevgilimin bana bazen yanlışlıkla Anne diye hitap etmesi iyi bişey mi? Bunun nedeni ne?

Evet arkadaşlar bunu 2-3 kez yaptı ve harbiden yanlışlıkla anne diyor yani mesala özellîkle dalgın olduğunda kafası ticari işlerine falan takıldığında benimle konuşurken cümle girişlerinde yanlışlıkla anne diye girebiliyor ve bugün bu 3. Oldu hayır 21 yaşında kızım yani ne annesi. Sizce bu îyi bişey mi kötü bişey mi? Ve bana bazen anne diye hitap etmesinin nedeni ne olabilir?
Sevgilimin bana bazen yanlışlıkla Anne diye hitap etmesi iyi bişey mi? Bunun nedeni ne?
Cevapla