İngiltere ve İngilizler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Ben İngiltereye ve İngilizlere aşık onları çok seven biriyim bu sevgim nereden geliyor bilmiyorum ama çok seviyorum bu İngilizleri cevrem beni bu konuda çok yadirgiyor ama hiçbirine aldırış etmiyorum cevrem İngilizlerin türk düşmani ve çok sinsi kotu olduklarını söylüyorlar hiçbirini takmiyorum o kadar çok seviyorumki odama İngiltere bayrağı asiyorum telefonumun duvar kağıdı İngiltere bayrağı lakabim İngiliz ilerde ingilterede okuyup orada yasamak istiyorum öyle kibar nazik görgülü saygılı kültürlü asil bir toplum ki kendimi onları sevmekten alikoyamiyorum cevremden çok tepki alıyorum ama olsun sırf İngilizler sütlü cay iciyorlar diye bende iciyorum bazen keşke diyorumki türk değilde İngiliz olarak dogsaydim şimdiyse ingiltereyi kazanabilmek için sınavlara çalışıyorum ve eminimki kazanicam asla pes etmeyeceğim bu İngiltere konusunda cevrem ne derse desin gerekirse ailem hariç hepsini silerim genede hayalimi gerceklestiririm
Güncellemeler
+1 yıl
Bu konuda kafayı bozdum iyice artik internetten canlı mobese kameralarından ingilterenin sehirlerini seyreder oldum artik internet paketi dayanmıyor
İngiltere ve İngilizler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla