Ormanın ortasında kimsesiz bir ev tıpki yabancı filimlerdeki gibi ürkütücü ve korkunç yaşarmıydınız?


Ormanın ortasında  kimsesiz bir ev tıpki yabancı filimlerdeki gibi ürkütücü ve korkunç yaşarmıydınız?
Ev buna benzer bir ev aklınızda canlasın diye resim atmak istedim yaşarmıydınız :) ?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar lütfen seviyeli yorumlar sadece bir soru gerilmenize atarlanmanıza lüzum yok sakin olun relax :)
Ormanın ortasında kimsesiz bir ev tıpki yabancı filimlerdeki gibi ürkütücü ve korkunç yaşarmıydınız?
Cevapla