Çok zenginim ve mutsuzum, psikolojim bozuk?

Arkadaşlar 19 yasindayim çok varlıklı bir ailenin çocuğuyum babamın inşaat şirketi var yaklasik 70-80 milyon dolarlık mal varligimiz var istediğim herşeye sahibim dubaide New york'ta penthouselarimiz var ama hayattan bıktım başka çocukların üniversite okuyup ise girme para kazanma hayalleri felan var sevdikleri kiza kavusma hayalleri felan, benim için bunların hiçbiri yok ne biliyim garajimizda lamborghiniler ferrariler var emin olun hiçbiri bir boka yaramıyor, kızlar deseniz sürekli kızlarla birlikteyim zaten artık bıktım onlarda zevk vermemeye başladı kafayı yiycem kendimi boşlukta hissediyorum sanki bu dünyada hiçbiseyin değeri yokmuş gibi böyle boğuluyorum sanki hiç bir hayalim yok kimseye aşık degilim veya sevdiğim bir kız yok çok fazla kızla birlikte oldum ama hiçbiri aşk değildi bir hedefim ya da başarmak istediğim bişey yok, istediğim herşeyi elde ediyorum dünyada istediğim yere gidebiliyorum zaten hiç evde durmuyodum istanbuldada durmuyodum arkadaslarla genelde new york veya dubaide yasiyodum son 1 aya kadar ama yok zevk vermiyo hayattan çok bunaldım ülkenin en iyi psikologlarına gidiyorum bir halt değişmiyor son 1 aydır böyleyim arkadaşlar lütfen tavsiyelerinizi paylaşın
Çok zenginim ve mutsuzum, psikolojim bozuk?
Cevapla