1 ay sonra şehirdışına çıkacağım ve lüks bir otelde kalabilirim kız arkadaşımı odama davet etmek istiyorum otel yönetimi sıkıntı çıkarırmı bu konuda?
Not: İlk defa otelde kalacağım
Not: İlk defa otelde kalacağım
evet odaya çıkarmanız sıkıntı olabilir. Otel yönetimi veya resepsiyonist arkadaşlara bağlı bu durum birazda. Bende işim gereği çok fazla seyahat ettim. Uzun süreli kaldığım otellerde artık otel çalışanları ile samimi olduğumuz zamanlarda oteli evim gibi kullandığım zamanlarda olmadı değil.
odamda 1-2 saat duracak sadece
problem çıkan durumlarda şu yöntemi izledim. Arkadaşıma tek kişilik bir oda tuttum ücretini vererek.
benimde aklıma o geldi.
Oda tek kişilikse sıkıntı eder ama çift kişilike birşey denme hakları yok
Cevap
0Cevap
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar