Güzel kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Güzel olduğum için insanların beni olduğumdan daha zeki, mantıklı gördüğünü ve ciddiye aldığını düşünüyorum sizce bu doğru mu kendinizi sorgulayın
Güncellemeler
+1 yıl
daha sıradanken o kadar ciddiye alınmazdım ama şimdi güzelim kız erkek farketmeksizin daha önemli görülüyor gibiyim öğretmenlerim falan çok konuşkan olmamama rağmen daha çok ciddiye alıyor beni. tipine göre insanların sana bakış açısı değişiyor galiba
Güzel kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla