kisiler mutlu huzurluysa yaşın çok önemı yok 15 yaş bence çok sorun degıl kadınların yaşlanma hızı daha hızlı oluyor 10 yıl sonra b fark cok rahat kapanır. benım lısede bır arkadasım vardı okulun en guzel kızı sayılabılırdın sarısın yesıl gozlu falan neyse . kız bır ozel okul sahibıyle evlendı ozaman adam bundan yanılmıyorsam 20 yaş falan buyuktu çok kısi aa subyancıylamı evlendın şudur budur bır suru seyler. ben kızı lıseden berı görmedım gecen facebooktan dıger arkadaşların kanalıyla eklemıs ama ben kızı tanıyamadım kım oldgunu cunkı kızın bugunkı halını gördunce şok oldum dedım bu kız o kız olabılır ya o 20 yaş buyuk denılen adam yemınle bundan daha dırı ve genc duruyordu daha dogrusu adamda cok degısıklık yoktu ama kız cok hızlı defortme olmus. o yuzden fızıge cok takma benım kız arkadaşlarım benden kucuktu ama benı tercıhım degıldı kendılerı tercıh ettı ya da otamdan öyle gelıstı. ama hıcıbırnle tek sorun yaşamadık mutluysan kıseyı takma. aynı yaşıttakı kişilerınde mutlu oldugnu söyleyemeyız ancak şöyle bır sey var ufak yerdeysenız çok yaş farkı bellı oluyorsa kocan rahat olamayabılır yanı sarılamaz öpemez elını tutamaz gbı belkı
018 Yorumla
Soran+1 yılCok guzel anlatmissiniz. Aslinda bu anlattilkariniz ne yazikki Turk kadinlarinda cok slk gorulen birsey. Cocuk filan yaptikdan sonra kendilerine hic bakmiyorlar, cok saliyorlar. Nasil olsa evliyiz psikolojisi cok kotu. Kenidlerini artik anne kadin olarak gormuyorlar. Ben 28 yasindayim simdi, esim 40. Iki cocugumuz var. Ama ben inanilmaz bir sekilde kendime bakiyorum, yani agirlik idmanlari yapiyorum yillardir, kendime cok guzel bakiyorum. Esim de tam tersi, kendini asiri saldi. Yani ben sunu farkettim, agirlik idmanlari yaptikca vucudum slkllasiyor. daha da genc gozukmeye basliyorum. Esim de kendini cok saldikca daha da buyuk gostermeye basladi. Benim icin gercekten sorun degil, ama boyle mesela saclarini boyamaya basladi, elimi tutma disarda diyor :( yemege cikinca insanlar simdi gencecik kizi almislar diyecekler filan diyor, yani o kendini sanki kotu hissediyor. O yuzden aslinda bu soruyu sordum.
Soran+1 yılyukarda 15 yas farki yazmisim yanlislikla
- +1 yıl
28 - 40 yaş çok fark degıl ama esın bıraz salmıs anlattgın kadarıyla . erkekte kılo falanda yaşlı göruntu yapar resmınız olsaydı keske daha net karlsılaşma yapılabılırdı. ancak agırlık falan yapmadan bence eşinizi alıp yuruyus yapın yemeklerde kalorıyı ıyı ayarlayın yanı hareket kabılıyetı az ıse çok kalorılı seylerı vermeyın sonucta yemegı yapan sızssınız. bence bunu eşinizlede oturup konusun uygun bır dılle böyle şeylere alınganlıgı yoksa. işte onu sevdıgınızı ama kılo ve spor yapmamasından ılerıde saglık sorunları olusacagını ve senı kaybetmek ıstemıyorum gıbı farklı kanaldan kendıne gelmesını sağlayabılırsınız sıgara varsa zaten bıraktırmaya çalısın yanı önce bu kanaldan gırın sıgara sağlıgına zararlı sağlıgın benım ıcın öncemlı deyıp bir yerden spora birlıkte devam edın. ilişkıler yaşlar çok önem arzetmez. benım eskı kıza arkadasım benden 11 yaş ufaktı ama bana ayak uyduramıyordu ben bıraz aktıfım hemen yorulurdu hızımı keserdı:) olay rakamlarda degıl hayat tarzında
Soran+1 yılTam adamina yazdin ama :) ben eve cips bile aldirmiyorum :) Saglikli yemek hastasi biriyim ben, cocuklarda saglikli olsunlar diye. Bizim adam gece cok yer. Ondan kilo aliyor. Ben benim icin degil, yapacaksa kendi icin yapmasini isterim. Baskasi icin yapilan hicbirseyden hayir gelmez ne yazikki
- +1 yıl
başakmısın ya da oğlak :) ya da 2-3 burc daha var. gece yemek huyu kılo yapar halıyle ama bence ona o sattlere gelmeden açıktırmyacagı ara öğun bısıler ver cevız kuru uzum leblebı falan bırde bol su çay may daya bence sen bu durumdan rahatsızsın açıkca oturup konusmalısın bence senın kendıne ne kadar özn götsrdııgnı ona saygısından aynı şeyı sendende beklıyorum dıyebılırsın ama dedgım gıbı karakterıne baglı
Soran+1 yılOglak :)
Soran+1 yılNisan 20 ne oluyor :D ben hic burclari okuyan biri degilim.
- +1 yıl
kendısı koç olur:) bıraz zor ınatcı ve kıskanctır parayıda ıyı savurur. burcları ıhmal etmemk lazım karakter ve uyum önemlı evlılıkte senı bıraz yorar koc erkegı bakış açısınız çok aynı degıl ama yapıcak bısı yok pek evlısınız. bekar olsaydın tavsıye edecegım burçlar olabılırdı. elındekıne şekıl verıcen artık bıraz yapabıldıgn kadarıyla
Soran+1 yılHADI YA :) Cocuklari da yorumlayin :) oglum 20 agustos, kizim 2 temmuz babalarina benzemezler dimi :D
- +1 yıl
oğlunla çok elektrıgın tutmayabılır babasına cekebılır bazı huyları :) kızınlar daha keyıflı olabılır yaşlarıda önemlı tabı yengec duygusal ve evcımendır sana duskun olur çakısan noktalrınız çok olur ilerıde ergenlıkte bıraz sıkıntı yasarsın tahmın edıyorum ama oğlunla kocan senı yer bıtırır:) işin zor o evde 2 bayan 2 erkek ıyı denge;)
Soran+1 yılBence bu yorumda bir hata var. Cunku oglum ayni ben. Kopyam kiz da ayni babasi. Hatta oglum elinden gelse babayi eve almayacak, resmen bana asik oldugunu soyluyor ;d OEdipus kompleksi yasaniyor evde.
Soran+1 yılKIZ 2 oglan 6 olacak
Soran+1 yılYa aslinda sorun da degil babalarina benzemeleri daha iyi cunku benim huylarim zaten cok kotu :d COCUKLar duzgun olsunlar
En İyi Cevaplar
Sanırım boy olarak soruyorsunuz. Bence hiçbirşey farketmez. Gönül bu. İnsanın dış güzelliği önemli değildir. İç güzelliği önemlidir. Demek ki eşiniz o güzelliği sizde görmüş. Allah bir yastıkta kocatsın.
00 Yorumla
12 yaş biraz fazla gibi ama cok da bir uçurum yok... bende eşimden küçüğüm ama sadece 3 yaş... bence eşin durumdan mutludur
00 Yorumla
Aile & Toplum konusunda 568 cevap paylaştı. Ya sen cocuksun ya da o dayi 😁
Sen mutluysan o pek ala mutludur bebek 🙄16 Yorumla
Soran+1 yılevet beni rahatsiz etmiyor hic. Olgun adam her zaman akli basinda oluyor
Soran+1 yıl:D haha :) cok guzel oluyor. Acayip aktif bir ciftiz.
- +1 yıl
aynen olgun olmak ayrıcalıktır her konuda mantıklı anlayışlı işi bilendir çocuklar gibi sadece tek noktaya odaklanmaz))
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
68Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılKesinlikle memnundur. Ben de eşimin en az 7-8 yaş küçük olmasini istiyorum. Sizinki iyi bir durum kocan seni asla aldatmaz. Adam 50 yaşinda bir ihtiyar olcak ama 35 yaşinda taş gibi bir karisi var bundan daha mükemmel ne olabilir. bir de yaşit evlenenleri düşün adam 50 yaşinda kadin 50 yaşinda
Eğer adam biraz cinselliğe düşkümse ne yapar sence?00 YorumlaMutludur tabi diri ve güzelsin yaşlandığında bile sen genç olacksın cenentten bir köşe gibi yatakda her sana döndüğünde mutlu olur ben öyle olurdum :)
10 Yorumlasenin yaşını ve seni görerek aldığına göre mutludur.. bazı erkekler minyon tipi beyenirler.. hem sen mutlu olup olmadığını bilemedinmi? kuşkunmu var?
10 Yorumla
+1 yılGüncellemeden sonra sorunun troll olduğuna karar verdim..
Daha yaş farkını bilmiyorsun, bu kadar alakasız olduğun bir adama vereceğin mutlulukta yataktan öteye geçmez bence.016 Yorumla
Soran+1 yılne kadar sacma bir cevap. "troll" bu da yeni moda galiba herseye "troll" demek? neden yanlis yazamaz miyim? Insan degil miyim? Inanmak zorunda da degilsiniz! Iyi gunler
- +1 yıl
Ben insan değil miyimi? Beni sen mi yarattınn?
:D :D evet inanmak zorunda değilim..
Soran+1 yıliTICISIN
- +1 yıl
Zaten senin kocan varmış, sana çekici olsam ne olur ;)
Boşan gel çekici olurum o zaman..
Soran+1 yılHayatin boyunca yanliz kalmaya mahkumsun. Onyargili insan!
- +1 yıl
Yalnız diye yazılıyor :))
Yalnızım dostlarım yalnızım yalnız.. Bugün Tatlıses'ten gidiyoruz bakalım..
Ön yargılarımı yıktım geldim, yalnızlığa mahkum etme beni minyon ve bakımlı kadın..
Soran+1 yılmanyakmisim olum sen git basimdan :D
- +1 yıl
Hahhaa.. Eğlenmiyek mi?
Minyon olduğunu dedin yaa, işte o zamandan beri sana aşığım..
https://www.youtube.com/watch?v=srmocZuoxU8
;) ;)
Soran+1 yılcok kotu ya bu parca :D
- +1 yıl
Zaten romantik bir parca değil.. Sözleri eğlenceli :D :D
Soran+1 yılBen hic turkce dinlemiyorum.
bu aralar buna taktim
https://www.youtube.com/watch?v=LHCob76kigA- +1 yıl
Güzelmiş..
Soran+1 yılBen hic kotu birsey secer miyim sayin "troll"
- +1 yıl
Hahaa.. Laf sokmaya da bayılıyorsun belli ki :D
Soran+1 yılYok pek pek huyum degildir. tanimadigim insanlara yapmasi daha kolay sadece
- +1 yıl
Ohh tadını çıkar o zaman :D
Bence mutludur:) belki biraz kiskanclik vardir ama o da tat katar bu duruma.. bence keyfini cikarmalisiniz durumun😊
13 Yorumla
Soran+1 yılevet biraz oluyor hissediyorum. Yani yemege filan cikinca bilirisin kadinlari cok susleniyoruz. hani ne gerek vardi bu kadar makyaja filan der :D
Soran+1 yılCOK UGRASIYORUM. ama yok gelmiyor. Yani kavga ede ede goturuyorum, mutsuz isteksiz bir insanla spor yapilmiyor.
cok normal ideal sayilir erkekler genelde kucuk alir ilerde kendisine baksin diye cok sayida cevremde akrabalarimda ornek var 10.10.12.15 yas fark olan hepside super ve memnun
10 Yorumla5-6 yaşa kadar sıkıntı yokta senin fazla. kocan orta yaşı tamamladığında sen daha genç bir kadın olacaksın. Yani anlamışsındır. O kadar yaş farkı ilerde bazı sıkıntılar doğurabilir.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Şimdilik mutludur ama eşin fiziksel olarak senden daha yaşlı görünmeye başladıkça ve cinsel performansı iyice düşüp sana yetmemeye tatmin edememeye başlayınca aranızda feci derecede huzursuzluklar başlar
04 Yorumla
Soran+1 yılaramizda hic cinsel sorun olmadi, esim de aktif. yani kac yillik evliyiz, hala ilkgunki gibi bir seks hayatimiz var
Soran+1 yılbutun rol benim :D yoksa erkekler bildigin odunlar :D fantezi ozurlu. cinsel hayatimizi aktif tutan benim bu bir gercek yani. ama esimde herseye ayak uydurur o da superdir/
+1 yıl00 Yorumla
+1 yılbenim dedem cici anneannemden 30 yaş büyük
cici anne annem şimdilerde kalp hastası dedem sürekli başında ağlıyor
elinden bişey gelmiyor çünkü ikinci kez eş acısı çekiyor adam cağız00 YorumlaAile & Toplum konusunda 3,5b cevap paylaştı. Mutludur yahu.
Şu bşr gerçektir, kadınlar daha hızlı yaşlanır. Erkek bakımlı ve sağlığına düşkün biriyse sorun bile yaşamazsınız her anlamda.00 Yorumla
+1 yılbence aşırı bir mutluluk yaşıyordur eşin bu durumdan hem 12 yaş küçük hem minyon hemde bakımlı karısı var çok mutludur mutlu değilsede zaten onda sorun vardır
00 Yorumla
+1 yılErkek küçük oldupunda sorun olur, bayanın küçük olması sorun olmaz. Neden yapsın, oda ayrı. Herkes görevini evlilşkte yaptıktan sonra.
00 Yorumla
+1 yılMutludur da sen bir kaç yıla mutsuz olacaksın, ya ayrılacaksın ya da boynuzluyacaksın.. Neyse
41 Yorumla
Soran+1 yıl10 yillik evliyiz, ve hala birinci yilimizda gibiyiz. Bence komplo teorilerin bizde ise yaramaz :D
+1 yılEşin sübyancıymış iyi valla tazecik tazecik o da haklı tabi. bir yaştan sonra o sana yetmeyecek başlarsın artık aldatmalara.
00 Yorumla
+1 yılmutludur. genetik olarak kadınların erkeklerden daha çabuk yaşlandığını da hesaba kattığımızda ileride daha da mutlu olacağını varsayabiliriz.
03 Yorumla
Soran+1 yılbence ben yaslanmam :D
- +1 yıl
bodur tavuk herdaim piliç :)
Soran+1 yıl:) ahahaa aynen
- Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılMutludurda yaş ilerdelikçe huzursuz olma ihtimali yüksek performans düşmesine bağlı.
00 Yorumla Biraz yaşlanıp çökmekteye başladığında büyük sorunlar çıkacaktır
00 YorumlaKendinden 15 yaş küçük birisini bulmuş nasıl mutsut olsun :D Asıl sen mutlumusn?
00 Yorumla
+1 yılBabam kendinden 16 YAŞ küçük biriyle evli gayet mutlu
00 Yorumla15 yaş yuh be
şöyle düşün o yetişkinlik yaşına geldiği zaman sen yeni doğdun00 Yorumlabence gayet mutludur. Allah mutluluğunuzu arttırsın.
00 Yorumla
+1 yılEvlendiyseniz umursamiyorduk demekki :) bisey mi oldu da böyle dusunuyosun?
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yıl12 yas mı bılemedım sımdı ya mutluysan bızı alakadar etmez
10 YorumlaDaha ne olsun... huyunda güzel olmalı ama tek dış güzelliği evliliği kurtarmıyor
00 YorumlaCocuk varsa siz e$inizi daha cabuk gecersin, Görüntü yasliligina. :)
Ayrica kaba yorumlara aldirmayiniz.00 Yorumla
+1 yılEsin mutludur tabi eskimeyen kadın bulmus da sen mutlusumusun morugun yanında :D
02 Yorumla
Soran+1 yılsensin moruk :(
- +1 yıl
Tamam benim :D
+1 yılİki tarafa da aklını başka şeylere vermezse sorun çıkacağını zannetmiyorum. Akıl yaşı yani anlaşmak çok önemli. Bunu buraya sorman ilginç.
00 Yorumla
+1 yılonu boş ver de asıl sen mutlu musun onu sormak lazım?
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 324 cevap paylaştı.
+1 yılYaşamadan düşünerek cevaplancak bir soru değil bu kanks
00 Yorumla eşin mutludur ama 15 yaş çok fazla şu an eşin kaç yaşında ilerde çok problemler çıkacak emin ol senin yataktaki arzuların karşılıksız kalacak
00 Yorumla
+1 yılEşini bilmeyizde sen mutlumusun? 15 yaş ciddi bir rakam
09 Yorumla
Soran+1 yıl12 YAS yanlislik yaptim yazarken. Tabiykiiii ben halimden memnunum :) bir kadinin bir erkekde aradigi butun ozellikler var
- +1 yıl
Sen kaç yaşındasın peki?
Soran+1 yıl28 esim 40
- +1 yıl
Çok yaa ileride sorun olabılır bence
Soran+1 yılAcikcasi benim icin tek sorun olabilecek sey cinsellik, ama simdilik cok iyi gidiyoruz. yani erkekler 50 yasinin ustune kadar aktiflermis, ben de normal bir kadin gibi degilim. Yani bilmiyorum :D
- +1 yıl
Sen tabiki normal bir kadınsın 😂😂😂 50 yaş a kdr zaten aktif eeee kendı becerinlede 5 yıl uzatsan sende 40 ta bıraksan cinselliği 12 yıl doya doya yaşa bence :))
Soran+1 yılyuhhh ne 40'i yaa :D kIR YASINDA seks hayati mi birakilir :D ne diyorum karisinda sporcu biri var :D
Soran+1 yılPARDON klavyemde bugun sorun var, laptopum storagi dolmus durumda surekli yanlis yaziyorum.
- +1 yıl
Ee eşinin elli ellibeşte biticek sen yola kimle devam ediceksin 😂
+1 yılSimdi bisey olmayabilir ama ilerleyen yillarda olacak gibi, krndimi koyuyorda sizin yerinize en fazla 8 yasa kadar bende..
00 Yorumlaesin mutlu olabilir ama sonradan sen sıkıntı çekersin
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEskiden insanlar 15 yaşında çocuk yapıyormuş çocuğun dede der babasına artık
00 Yorumla
+1 yılBenimki de 12 yaş küçüktü
15 Yorumla
Soran+1 yılee simdi?
- +1 yıl
Şimdi o büyüdü ben sabit kaldım fark 4 yaşa düştü
Ya ne olabilir geçmiş Zaman kullandım çünkü ayrıldık
Soran+1 yılahaha oyle bir yazmissinki, hic ayrilma unsuru olacagini dusunmedim
- +1 yıl
Ayrıldık boşandık küstük bitti tükendi ben artık dul bir erkeğim
Soran+1 yılNe diyim saglik olsun.
eşin mutludurda genç hatun aldığından sen mutlumusun asıl
00 Yorumla
+1 yılEşine sormuyolarmı bu kızın mı diye..
26 Yorumla
Soran+1 yılsormaa kac defa basimiza geldi. Kizin mi diye
- +1 yıl
gelicekte :) onun saclarına ak düşsün bak o zaman rahatsız olucak işte içten içten ama yatakta kıral tabi çıtırla yatıyo..
Soran+1 yıl:D esimin zaten saclari bem beyaz irsi onlarda. hep saclarini boyar :) zaten insanlarimiz baskalari hakkinda konusmayi cok severler eminim yuzumuza bakip arkamizdan bunlari diyenler cokdur
- +1 yıl
aynen dedikoduyu seven milletiz hanfendi. siz boş verin onu bunu mutluluğunuza bakın..
Soran+1 yılkesinlikle hicde sallamiyorum acikcasi. kimse kusura bakmasin. kadinlar birgunden digerine gidip hamur islerini gotururken ben 50 kiloyla squat yapip, surekli protein yiyorum. birzahment az yiyip spor yapsinlar :D
- +1 yıl
uhhuuuuu oda iyiydi pravooo matmazell katılıyorum valla.. mesaj atsana bana sana zahmet..
Gizli Üye(30-35)+1 yılBende olgun erkek seviyorum ama yaş ilerdikçe sonsuza kadar bırakma korkusu var bnde
04 Yorumla- +1 yıl
Sonsuza kadar bırakma korkusu ne
Cevap sahibi+1 yıl@Sevişgen-Tilki ölüm
- +1 yıl
Amaaan... korkunun ne olduğunu bilmiyorsun
+1 yılsıkıntı yok bak keyfine :)
10 YorumlaBen bilmem eşin bilir.
Küsmüsünüz? Sorsana adama.02 Yorumla
Soran+1 yılhaha yooo tabiyki kus degiliz :) sadece baska insanlarin goruslerini merak ediyorum.
şahsen ben mutlu olmazdım ;)
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 7,1b cevap paylaştı.
+1 yıleğer güveniyorsa mutludur.
01 Yorumla
Soran+1 yılGuveniyordur bence
- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yıle bu durumdan memnun ki seninle evlenmiş!
00 Yorumla
+1 yıloldukça ki eşinde genç duruyodurr
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 812 cevap paylaştı.
+1 yılben mutlu olurdum. kendimi de dikkat ederdim
10 Yorumla
+1 yılTabi ki fakat yeş farkı biraz fazlaymış
00 Yorumla
+1 yılYatakta sana çığlık attırıyor olmalı
10 YorumlaMutluysan o da mutludur merak etme
00 YorumlaPedofilinin tekiyle evlisin yani
10 Yorumla
+1 yıl15 yaş ne amunakoyam yaw
00 Yorumla
+1 yılmutludur tabiii , bulmus cıtır hatunu :D
00 YorumlaOlabilir
evlenmişsiniz ki mutlu00 Yorumla
+1 yılKesinlikle mutludur...
00 Yorumla
+1 yılMutludur da sen mutsuz musun
00 Yorumla
+1 yılKim istemez yanında genç bir bayan
00 Yorumla
+1 yılMemnundur kesinlikle
10 Yorumlaçok mutludur
10 Yorumla
+1 yılBence mutludur
00 Yorumla
+1 yılmutludur tabi neden olmasın
00 Yorumla- Devamını Gör (20)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar