Bizim evin delisi malum 😋😋🙈😇.

Bazen delilik yapmak gerek, deli olmak gerek umursamamak bazı şeyleri, her şeye rağmen güle bilmek güldüre bilmek...



Bu bir Özel CevapSadece soran ve cevap paylaşan üye tarafından görülebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Ben bir ara evin en psikopatıydım ama sonradan düzeldim :) Beladan kavgadan geçmeyen günümüz yoktu 😁😁
İyiki düzelmişsin o zaman 😄😊
Ahaha :D Milletin Canını Yakıyordum :D Birinin ayağına ateş ettim ve 16 bin lira para cezasından sonra tövbe dedim :D Tövbe Kimseye bulaşmak yok :D
Ben deli değilmişim onu anladım 😕😕
Çok sağol😄😄
Ama çok güzel bir duyguydu yaa :D Ne bilim insanlar senden korkar yaa o hoşuma gidiyordu :D
Benden de korkuyorlar büyü yaparım diye bilirim o duyguyu güzeldir 😎😎
Deliside var cadisida var olmaz mi😘
Ya ben onu yerimki yerim yerr 😍❤❤❤
Cevap
18Cevap
Açık ara ben kardeşim haylaz ama bende en deli vatandaşım kafama estiğini yapmadan durmuyorum :)
😊😊😊
Valla benden başka kimse yok evde : aha inanmazsan dayıya sor :D
en küçük ben oldugum için en hareketli de ben oluyorm
aynı soru şimdi soruldu :D
😒😒 sorularımı çalıyolar 😄
Şair burada DelininBiriii'nden bahsetmiş :) :)
Vuaaayyyy
Yaaa işte o deli tam olarak ben oluyorum :D
evin şebeği benim heralde ama deli değilim :)
İşte bende ondanım 🙂🙂🙂🙂
Sen hem deli hem cadı mısın?
Hahaha çaktırma şimdi 😄😄😄😊
Tamam
Şükür deli yok psikopat var :)
O kim peki 😄😊
Sanırım kendimden bahsediyorum. :) Bakma psikopat dediğime çok nadir de olsa arasıra patlama yaşanabiliyor :/
Olsun o kadar. Hem psikopatlarla çok iyi anlaşırım ben 😛😄😊
Orası kesin ama her psikopatla anlaşmak iyi değildir yine de sen dikkat et ;) :)
Kiminle muhatap olacağını iyi bilir cadı seçicidir:))
Tavsiye için teşekkürler😊
Ne demek efenim rica ederim. :) Est. bilirsin tabi benimkisi alışkanlıktan.
Olsun, rahatsız etmiyor hatırlamak iyidir yanlış yapmamayı önler:))
Bizim evde herkes çomağıni saklayarak dolaşıyor 😉
😄😄😄
😉😂😃
En oturaklısı ben en zıppırı kız kardeşim 😂
Kardeşimdi çok çektirdi sıpa bize. ☺
evde delilik yapmam evinde disinda sadece
Kopegim :) ben yapsam babam annem parcalar beni :)
Ben delilsiz deliyim😎
Benim tabiki :D
Bilmez miyim 😄😊
Biz efendi insanlarız.
En az her kes kadar...
Yalnızım.
Benim :D
ben..
benim o ben :D
maviş
Ben :D
Benim
Ben kesinlikle
Beniiimm
deli kadir
Evde tekim
köpegim dir
Annem
var köpeğim 😂
ben :)
Hayırlısı..
1 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar