Arkadaşlar 8 gün gecikti adetim olmadım daha acaba hamile miyim ama adet sancısı gibi sancılarım var çok?

8 aylık evliyim 3 aydır düzenli adet görüyordum bu ay olmadım sizce hamile olabilir miyim test yapmaktan korkuyorum negatif çıkar diye
Arkadaşlar 8 gün gecikti adetim olmadım daha acaba hamile miyim ama adet sancısı gibi sancılarım var çok?
Cevapla