Ben ishal oldum geçti ama hala karnım ağrıyor ne yapabilirim? :( canım yanıyor

Kahvaltı yapmadım korkuyorum. Önerebileceğiniz birşetler varmı?
Ben ishal oldum geçti ama hala karnım ağrıyor ne yapabilirim? :( canım yanıyor
Cevapla