Kredi Kartı borcu ödenmezse ne olur?

Geçen ay ödemedim borcu , kartım kapatıldı. Bu ay da sanırım ödeyemiyeceğim. Ziraat genç kartın kredi kartı. Malum öğrencilik. Fazla harcama yapınca borçtan çıkamıyorsun. Bir de gelen kredi eksiye gidiyor :D Evdekilerde aram pek iyi değil. Bütler bittiğinde bir işe gireceğim kapatacağım fakat 2 ay üst üste ödememiş olacam borcu. Asgarisini de ödemeyeceğim sanırım bu ayda da. Başımı ağrıtacak bir durum oluşur mu sizce? Sadece faize binip borç artar mı?
Kredi Kartı borcu ödenmezse ne olur?
Cevapla