Sizler, prensip sahibi insanlar mısınız? Nedir prensipleriniz?





Ornegin bir kadin bana yazmadan tanimiyorsam yazmam. sabahlari kahvalti dan once kahve icmeliyim. adaletli olmaya calisirim elimden geldigince ve ihanet+ iyi niyetimi suistimal edilmesi durumlarinda mutlaka prensip olarak intikamimi alir iliskimi keserim.
Abi nasıl intikam alıyorsun örnek verir misin mesela? İstek değil ihtiyaç.
Yalvarmak yerine kaybetmeyi tercih ederim mesela 😏
Öyle tabi
Mağlesef Öyleyim mi desem bilemedim hiç ödün vermem prensiplerimden bu Yüzden kazanmaktan çok kaybediyorum
Evet. Mesela yalvarmak yerine kaybetmeyi tercih ederim.
Cevap
20Cevap
Prensiplerim olduğunu düşünmüyorum , mantığım ve aklım var bana doğru geleni uygular doğru gelmeyeni uygulamam ve bildiklerim de yanlış olabilir.
Prensipli olmak bana göre insanın sosyal çevrede yaşam kalitesini arttırır ve hayatı disipline eder.
Babama bir şey için izni sadece bir defa alırım. Vermiyorsa vermiyordur. Nedenini sorarım.
Cumartesi günleri kimsede yatıya kalmam. Ertesi gün aile günü çünkü. Cumartesi yatağımda uyuyup pazar yatağımda kalkmam gerek.
Sözünde durmak bam telim. Kişi sözünde durmazsa çılgına dönerim. Ve evet, bunu gelecek seansta psikoloğumla konuşacağım.
Prensipler beni bir hapie tıkmış halde değil.
Evet varlar ama. Rahatsızlık gibi değiller.
Bir yolda ilerlemeni ve bu ilerlemedeki hızı ayarlar prensipler
Prensip mi bilmem ama hiç şaşmadığım ve sapmadığım kurallarım var
Hiç esnemediklerim var aynan
insanların çoğu dün akşam izlediği film ve dizideki dünyayı gerçek sanıyor. orada yaşıyormuşçasına davraanıyor.
kendi kayığını kendi çekmekle kalmayıp o kayığıda kendi yapanlardanım
Cok var kurallarim var biseye hayir diyosam o hayirdir kendimden odun veremem
Gurur hayatimin hem felsefesi hem de prensibi :)
prensip olarak herkesten fikir alıp kendım bildigimi yaparım :p
evet prensip sahibiyimdir. prensiplerimden bir tanesi ne borç veririm nede borç isterim
Mesafeli olmak prensibe giriyor mu bilemedim asd
Konusuna göre değişiyor
Prensip olarak prensiplerim yok
Yok ben pirensiblerim.
sinirlarimi kimse cigneyemez
Daima prensiplerimi önplanda tuttum
Prensip... Allah Allah :)
Tabiki prensiplerim var
Değilim. Kafama göre yaşıyorum
Prensip ne havalı kelime
çok var çok
Tabiki çok var
Prensip shibiyim
1 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar