Kadın şemsiyesi kullanan erkek için ne düşünürsünüz?

Pembeli, çiçekli böcekli şemsiye kullanan erkek hakkında, ne düşünürsünüz gençler?
A) Pencereden yağmur yağdıģını görüp, alel acele şemsiyeyi alıp çıkmıştır. Çok şey yapmamak lazım.
B) O ne laaa öyle şey mi olur? Erkek adam pembe şemsiye mi kullanır? Kesin vardır bunda bir yumuşaklik :p
C) Bana ne laaa, isterse çıplak gezsin.
D) Pembe şemsiyen yok diye kıskaniyorsun demi 😉
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kadın şemsiyesi kullanan erkek için ne düşünürsünüz?
Cevapla