Sadece kimsenin bilmediği bir şehirde küçük bir dükkanım olsa insanlara kahve yapsam kendi ellerimle kendi seçtiğim müzikleri dinletme fırsatım olsa her şeyi bir tanrı gibi kusursuz planlama gücüm olsa belki o zaman asıl mutluluğu bulabilirim. Ama nedendir bilmiyorum sürekli her şey daha kötü bir çizgide yoluna devam ediyor sanırım beni tanrı unuttu desem isyana girer söyleyeceğim söz. Tanrı bu neden unutsun kulunu bir yerde ona hak vermiyor değilim haklı kulu onu unutalı yıllar oldu çünkü tanrı bu her seferinde affediyor ama ben tanrı olsam çoktan unuturdum başka gezegene yollardım yaşamını orada sürdürürdüm kollarını keserdim belki, belkide bacaklarını keserdim ya da gözlerini kör ederdim.. Beynime artık güvenmiyorum oda beni sürekli yarı yolda bırakmaya meyinleniyor artık sanırsam oda bir an önce benden kurtulmak istiyor. Beynimin içinde yüzlerce belkide milyonlarca soru vardır. Hiç birine cevap veremiyorum. Sanırım beyin ölümüm gerçekleşiyor, sanırım sona doğru yaklaşıyorum..
Müzikler şimdi sussun sadece bir kaç dakikalığına ben konuşucam bir beş dakika!
- Neden kendini öldürmek istiyorsun? Bilmem - Nasıl bilmem insan hiç kendinden bıkar mı? Bıkmamalı saçma çünkü? Ben kendimden bıkmadım ki sadece yorgunum, İnsan bazen kendini bile tanıyamıyor, - Seni bu kadar hayata karşı karamsar yapan kim peki? Tanrımı yoksa Ailen mi ya da kendin misin? Aslında benim bu kadar kötü olmamı kendim sağladım, aslında küçük yaşta yaşadığım kötü olaylar yüzünden oldu belki zamanında küçük kalmayı öğrenebilseydim bunların hiç biri olmazdı, ya da tanrıya dua etmeyi bırakmasaydım belkide beni sevmeye devam ederdi.
Güncellemeler
+1 yıl
Popüler sorular listesine giripte cvp almayan tek soru. Üzücü .. 🔫
Güncellemeler
+1 yıl
Bir gün geçtikten sonra cvp almaya başladı oda tuaf 😉
Hayalleriniz ve hayallerinize engel olan en büyük sorun nedir?
hayallere engel olan tek sey tahminen kendimiz. yani sonucta bu hayatta yaptigimiz her sey butun secenekleri kendimiz yapiyoruz. ne kadar bizi dis olaylar etkilerse de son karar her zaman bizimdir. yani hayallerime engel olan bir sey varsa o da benm dir galiba. bak bu soruyu sorarak kendi hayallerine bir manevi engel olmus oluyorsun. yani sonucta istesen umut edip hayatin sonuna kadar basaramazsan da hayallerin arkasinda kosabilirsin. yani bence bu dusuncelerin cok guzel ama fazla umudunu da kisma. hayaller etmeye devaam et, elindekilere ssahip olursan allah'in izniyle gerisi de gelir. su an hayallerim yavas yavas gercekliyor. hepsine kavusmadiysam da zaman derdimin dermani olacagini dusunerek daima hayallerimin pesinde kosuyorum. senin tersine, bence hayallerin onune hic birsey gelemez. anca bazen gerceklesmesi icin belki gucumuz yetemez ama hayallerimize bu dunyada kavusamazsak da ruyalarimizda kavusuruz. bazen de umdugunu degil buldugunu alacan abicim, yani tamam guzel hayallerle yasamak ama gerceklesene kadar baska guzelliklerle de kendimizi mutlu edebiliriz. bilmem artik da, kendimin durumuna bakinca cok sansli hissediyorum, her gun allah'a sukrediyorum. yuzumu de su ana kadar kara cikaradi.
hayaller ve gercekler.. hepsinin ortak yani var, olumlu bakarsan herseyde guzellik gorursun
Yaşadığın kötü olayları unut demeye hakkım yok ama üstlerine belkide daha güzellerini yerleştirebilirsin. Her aklına kötü bir an geldiğinde geçirdiğin güzel an'ı hatırlayıp onu nötürleyebilirsin. Geçmişe takılıp kalamazsın. Geçmiş geçmiş, bitti... Kötü de iyi de... Gelecekse elinde avuçlarının arasında. Yarın keşke iki yıl önce bunu yapsaydım dememek için bugün onu yapmalısın. Yaptığım çoğu hatadan pişmanlık duymam. Çünkü biliyorum yapmasaydım keşke diyecektim. Bunun yerine yaptım ve en azından bişeyler çıkarttım diyorum. Böyle yaparak kendine ve hayatına işkence ediyorsun. Madem bir kez yaşıcaz onu da adam gibi yaşayalım keşke demeden. Soruna gelince hayallerime engel olan çok bişey yok sadece zamanları gelmedi onun dışında hayal ettiğim bir çok şeyi elde ettim. Nedeni inatçı ve vazgeçmiyor oluşumdur belki...
Belki de mutlu olmamın sebebi budur. Olmayacak bir şeyin peşinden koşmuyor oluşumdur. Küçük bir kasabada küçük bir kahve dükkanı olmayacak bir şey değil. Ama bir erkekten karşılıksızca fütursuzca beni sevmesini beklemek olmayacak bir şey. Ve ben bunu beklemek yerine bir kahve dükkanı için neler yapabilirim onu düşünüyorum. Mesela... Gücüme eşit hayaller kurmak değil bu. Gücümü hayallerime eşitlemek için edilmiş bir dua...
Bekledim demedim... Ama istediğin cevap beni neden fütursuzca sevmemesine dairse ve kendime bakmamsa yani hatayı kendinde aramamsa istediğin cevabı verebilirim. İnatçıyım, sinir bozucuyum, dengesizinim. bir an romantikken ikinci an odunun tekiyim. Hırçınım, asiyim... Daha bir sürü sebep sayabilirim. Belki bu sebepleri bildiğim için beklemimişimdir.
Hayallerimi gerçekleştirmek benim elimde ama her zaman herşey istediğimiz gibi olmuyor. Sen kendini hazır hissedersin ama bir bakmışsın bir yerden bir şey patlak vermiş senin elinde olmayan şeylerde var. Belki biraz da cesaret eksikliği de olabilir ondan dolayı önüne çıkan sorunları engel olarak görüyor olabilirim belki o kadar çok istediğim birşey değil ya da üşengeçliğim çok ön planda kendisini tanıyan insanlar için en kötü kabus üşengeçlik heralde aman sonra yaparım diyerek ertelemek. Ama ne demişler HAYALLER ERTELEMEYE GELMEZ 😀😀
Her yaşın ayrı bir hayali vardır. Bence o hayali o yaşta gerçekleştirip pişman olmamak lazım ben bunu bilir bunu söylerim hatta uygularım engeller açılmak içindir sonuçta 😉
Geçmiši geçmište birak. Duam eksik diyorsan duani tamamla, vardir Allahin bir bildigi demesini bilmek lazim. Senin kucucuk dukkanli hayalin cok guzelmis. Insallah gerceklestirmek nasip olur. Benim ise hayalim acil yardim egitimi almak ve insanlara tibbi yatdim edebilmek. Ya da psikoloji egitimi. Ama Şu an kariyer degil de aile yapmakls mesgulum 😉 Mutlu pazarlar 😊
ben simdiye kadar hayallerimin peşinden koştum ve hep istedigimide aldim, en son en büyük hayalime ulaşmiş yani daha dogrusu hic olmadigim kadar yakinken... kendi ellerimle onu ucurdum. simdi yeniden ayaka kalkmaya calisiyorum, tekrar o ucurdugum hayalimin pesinden gitmek istiyorum, ama bu kez ailem bana engel oluyor. koşamiyorum sürekli durduruliyorum...
Benim hayalim pasta alanında kendimi geliştirmek ve sonra da ünlü bir chef olmak. sonra güzel bir mekan açıp orayı işletmek. buna ailem karşı çıkıyor gibi bişey bana çok bağlılar ve beni tek bırakmıyorlar üniversiteye bile benimle birlikte geldiler düşünün artık halimi... ama ben kararlıyım her ne olursa olsun ben bu mesleği seviyorum ve sonuna kadar da mücadele edeceğim. sizede tavsiyem bu insan hayallerinin peşinden koşmalı kim nederse desin
Erkekler engeller. Ve ben de gayet güzel almıyorum onları hayatıma engel olmuyorlar hayallerime :) gölge dahi düşeremiyorlar benim iradem kararım değişmedikçe
hayalleri gerçekleştirmenin yolundaki en büyük engellerden biri korkudur bence. insan bilinmezden korkar ve hayalleri gerçekleştirmek için atılan her adımn sonucu bilinmezdr.
Bana göre tamamen maddi problemler, eğer maddiyat çözülürse hayaller de tamamlanabilir. Paranın satın alamadığı şeyler tabii ki de var fakat bazı şeyler de parasız olmuyor.
nedir cevabı çok basit : İnsanlar başkaları senin düşünceni değiştirmeyi hep sever 3 sene önce fikrimi değiştirmeye çalıştılar yılmadım denedim projemin patentini 430bin tl ye sattım kısacası hiçbir zaman pes etmeyin hayallerinizi kovalayın.
bu işe hevesli olanlarla yapacaksın ben çevrede komşu çocuklarınada aşıladım bu işi bahçelerine koyuyorum ailesi karşı çıkanlara ben yemegini getiririm felan çogaldı her yerde benim köpekler )
En İyi Cevaplar